جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۹

عامل شهادت معاون اطلاعات سپاه ‌سیستان و بلوچستان به هلاکت رسید

شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 813925
عامل شهادت معاون اطلاعات سپاه ‌سیستان و بلوچستان توسط نیروهای سپاه سلمان به هلاکت رسید.
عامل شهادت معاون اطلاعات سپاه ‌سلمان به هلاکت رسید
به گزارش جهان نيوز، روز گذشته در پی درگیری که بین تروریست‌ها و معاندین با عوامل امنیتی و انتظامی در شهر زاهدان و در نزدیکی مسجد مکّی رخ داد، سردار سید حمیدرضا هاشمی‌ (با نام مستعار سیدعلی موسوی) معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مقابله با این تروریست‌ها به شهادت رسید‌.

یک منبع آگاه دقایقی پیش به خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که عامل شهادت معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که یک تک تیرانداز بود و به صورت هدفمند اقدام به شلیک کرده بود به هلاکت رسیده است.

سردار هاشمی در دوران خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات ارزشمند و نقش‌آفرینی‌های فداکارانه‌ای در دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ و تأمین امنیت استان و خدمت به مردم منطقه ایفا کرده است و گروهک‌های ضدانقلاب و تروریستی از وی ضربات مهلکی متحمل شده بودند.


شهید حمیدرضا هاشمی که بود؟
سید حمیدرضا هاشمی با اسم امنیتی "سید علی موسوی" در دوران خدمت در سپاه پاسداران، خدمات قابل توجهی به مردم منطقه داشته و در تأمین امنیت استان سیستان و بلوچستان و همچنین مقابله به اقدامات ضدامنیتی، ضربات مهلکی به تروریست‌ها وارد کرده بود.

شهید هاشمی، چند سال قبل در حالی که یک افسر جوان بود به مسئولیت مهم معاونت اطلاعات استان سیستان و بلوچستان رسید و در دوران فرماندهی، تحرک ویژه‌ای را در موضوع عملیات‌های موفق علیه گروه‌های تروریستی در منطقه را پایه‌گذاری و با خلاقیت‌ در شناسایی، نفوذ و ضربه به گروهک‌های تروریستی به یکی از فرماندهان موفق اطلاعاتی سپاه تبدیل شد؛ به طوری که تروریست‌ها، که از اقدامات این فرمانده برجسته اطلاعاتی ضربات مهلکی دریافت کرده بودند، برای متوقف کردن این شهید دست به هر اقدام کوری‌ زده بودند.

شهید هاشمی، امنیت را در استان سیستان و بلوچستان حاکم کرده و به تمام فعالیت‌های تروریست‌ها در این استان اشراف اطلاعاتی پیدا کرده بود. تروریست‌ها چندین مرحله برای ضربه به این شهید اقدام کرده بودند اما همه طراحی‌های آنها منجر به شکست و اقدامات کور شده بود و البته که شهادت آرزو و شوق شیرین شهید هاشمی در سال‌‌های اخیر بود.

حسب داده‌های امنیتی، اغتشاشات اخیر زمینه را برای ضربه به امنیت استان فراهم کرده بود تا گروهک جیش الظلم با استفاده از پاس گلی که آشوب‌گران به آنها داده بودند، این فرمانده عالی‌رتبه را شهید و زمینه را برای کشتار مردم سیستان و بلوچستان و همچنین ناامن کردن شرق کشور فراهم کنند.

تروریست‌ها تصور دارند که ترور شهید هاشمی و استفاده از بستری که آشوب‌گران برایشان فراهم کرده‌اند می‌توانند استان سیستان و بلوچستان را بستر اقدامات تروریستی کنند اما برابر با شنیده‌های خبرنگار تسنیم، یکی از فرماندهان مسلط، آگاه و شجاع امنیتی جایگزین شهید هاشمی در استان سیستان و بلوچستان خواهد شد و بی‌تردید، امانی برای تروریست‌های منطقه نخواهد ماند.
https://jahannews.com/vdcf0mdctw6dy1a.igiw.html
jahannews.com/vdcf0mdctw6dy1a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
روحشان شاد و با سرور و سالار شهیدان محشور باشند
Iran, Islamic Republic of
رحمت و رضوان خدا بر این شهید بزرگوار ، خدا به خانواده ش صبر بده
Iran, Islamic Republic of
سران فتنه و سلبریت های فتنه گر بدون مسامحه باید محاکمه و اعدام شوند. نباید خون شهدا پایمال شود
Iran, Islamic Republic of
به نظرم عامل اصلی شهادت فرزندان این مرزوبوم کسی نیست جز برخی افسادطلبان وبعضی ازسلبریتی های خاین
Iran, Islamic Republic of
اعدام تروریستها و حمله به رژیم صهیونیستی که پشت تروریستهاست خواسته مردم است
Iran, Islamic Republic of
به دلیل غفلت از مرزهای سیستان بلوچستان ...
Iran, Islamic Republic of
اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک
آقا سید شهادتت مبارک
United Arab Emirates
......