جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳۰

آخرین وضعیت زاهدان پس از حمله تروریستی/ ۱۹ نفر جان باختند/ فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید/ سپاه: پاسخ قاطع خواهیم داد +جرئیات

جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب: 813831
برخی شبکه‌های خارج نشین در فضای مجازی با انتشار تصاویری از دود و آتش تلاش دارند فضای شهر زاهدان را در حال حاضر ناامن و بحرانی نشان دهند، امّا طبق مشاهدات خبرنگار تسنیم از سطح شهر، با گذشت ساعاتی از وقایع ظهر، هم‌اکنون ‌‌آرامش در زاهدان برقرار است.
آخرین وضعیت زاهدان پس از حمله تروریستی/ ۱۹ نفر جان باختند/ فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید/ سپاه: پاسخ قاطع خواهیم داد +جرئیات
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، پس از حمله تروریستی عده‌ای مسلح و تجزیه‌طلب به یک پاسگاه در زاهدان که به تخریب دیوار پاسگاه و مجروحیت تعدادی از عابران پیاده و تعدادی از نیروهای پلیس منجر شد، بلافاصله با حضور نیروهای امنیتی آرامش نسبی در شهر حاکم شد و تلاش تروریست‌ها و آشوبگران برای ادامه بحران‌آفرینی در شهر ناکام ماند و هم‌اکنون آرامش در سطح شهر برقرار است.

با این حال، شبکه‌های تروریستی و ضدانقلاب در فضای مجازی با انتشار تصاویری از دود و آتش تلاش دارند فضای شهر را ناامن و بحرانی نشان دهند و ‌با انتشار فراخوان‌های متعدد مردم را برای حضور در خیابان دعوت می‌کنند، اما طبق مشاهدات خبرنگار تسنیم از سطح شهر، هم‌اکنون ‌‌آرامش نسبی در زاهدان برقرار بوده و مشکل خاصی برای عبور و مرور خودروها نیست و دود و غباری که هم‌‌اکنون در سطح شهر زاهدان دیده می‌شود به علت آتش زدن تعدادی لاستیک توسط معاندان در ساعاتی قبل برای ناامن جلوده دادن شهر بوده است.

19 جانباخته و 20 مجروح در حادثه تروریستی
استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد در جریان حادثه تروریستی امروز 19 نفر کشته و 20 تن زخمی شدند.

مدرس خیابانی تأکید کرد: تلاش‌های نیروهای انتظامی و امنیتی تا دستگیری آخرین نفر از کسانی که در این حادثه تروریستی دست داشتند، ادامه خواهد یافت.

فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید
در ادامه آشوب‌های امروز زاهدان، ساعاتی پیش جمعی‌ از عناصر معاند نظام در نزدیکی مسجد مکی زاهدان ‌تجمع و اقدام به تیراندازی کردند که بلافاصله ‌نیروهای امنیتی در منطقه حضور یافتند.

متاسفانه در ‌این حادثه سیدعلی موسوی، فرمانده اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان با ضربه یک گلوله از ناحیه سینه مجروح و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

وی ‌دقایقی پیش در پی شدت جراحت در بیمارستان به شهادت ‌رسید.


به گزارش تسنیم، اشرار مسلح از ظهر امروز در زاهدان ‌با حمله به 3 کلانتری ‌‌‌و ایجاد رعب و وحشت برای مردم، اقدام به تیراندازی به سمت کلانتری 16 زاهدان کردند‌.

براساس این گزارش، در برخی مناطق شهر نیز این آشوبگران چند لاستیک و سطل زباله را آتش زده و یک نانوایی در منطقه ای دیگر ‌مورد هجوم اشرار مسلح قرار گرفت.

در ادامه اقدامات آشوبگرانه تروریست‌ها در شهر زاهدان، آنها  یک ماشین آتش‌نشانی، یک پایگاه اورژانس و برخی اماکن دیگر را به آتش کشید‌ند که تلاش آنها برای ادامه اغتشاشات با حضور نیروهای امنیتی ناکام ماند و هم اکنون وضعیت شهر پایدار است.

حمله تروریستی به ۳ کلانتری/ بسیاری از مهاجمان ‌شناسایی شدند
سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان درباره حمله افراد مسلح به کلانتری زاهدان، اظهار داشت: ظهر امروز و همزمان با خاتمه نماز جمعه و خروج نمازگزاران از مصلی شهر، تعدادی افراد ‌مسلح ناشناس اقدام به عملیات تروریستی و ‌تیراندازی به سمت نمازگزاران و مقر کلانتری 16 ‌در نزدیکی مصلی می‌کنند که با واکنش سریع ماموران مواجه می‌شوند و اوضاع سریعا تحت کنترل قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در این درگیری تعدادی از ‌مهاجمان، تروریست‌ها و عوامل نفوذی مجروح و کشته شدند، افزود: متاسفانه در این درگیری‌ها تعدادی از نیروهای پلیس نیز مجروح شدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

دستگیری تعدادی از عوامل تیراندازی در زاهدان

روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ظهر امروز به کلانتری ۱۶ زاهدان، تعدادی از عوامل این حادثه با تلاش ماموران دستگیر شدند.

به گفته یکی از عوامل دستگیر شده، تروریست‎ها بعد از پایان نماز جمعه به سمت کلانتری ۱۶ حمله و قصد تخریب و ناامن نمودن شهر را داشتند.

همچنین یک خودروی پژو ۴۰۵ حامل سلاح با هدف مسلح شدن افراد شرور به محل وارد شده بود.

در این بیانیه قرارگاه قدس اعلام کرده است‌: مردم شریف و شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان ظهر امروز بعد از پایان نماز جمعه زاهدان، شاهد واقعه تلخ و ناگوار حمله اشرار و تروریست‌های مسلح وابسته به استکبار جهانی و مزدوران "جیش الظلم" به چندین مقر انتظامی و نظامی و متعاقبا درگیری و تیراندازی کور و جنایت‌کارانه آنان در خیابان‌ها و معابر عمومی در سطح شهر بودند که منجر به هلاکت تعدادی از تروریست‌های تجزیه‌طلب و مجروح شدن چند تن از نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و تعدادی از  شهروندان شد.

سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اعلام می‌دارد، پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مقتدر و مصمم اطلاعاتی‌، امنیتی و انتطامی با قاطعیت به تفرقه‌افکنی‌ها و جنایات مزدوران پاسخ خواهد داد‌.
https://jahannews.com/vdcbffbw8rhb8wp.uiur.html
jahannews.com/vdcbffbw8rhb8wp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
الان نوبت سرکوب گروه های تروریستی این منطقه رسیده. گویا این آخرین در ترکش دشمنان بود که به ضرر خودشان تمام خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست جریان‌های تندرو اصلاح طلبان، کارگزران و شبه اعتدالیون که با تمام قوا در فتنه مهساامینی ورود کردند، اگر جریان انقلاب نباشه .... کجا زندگی کنند؟! روی شاخه نشستند و بن می برند!
Iran, Islamic Republic of
با احتمال ولو ناچیز وجود چند مرحله ای بودن توطئه دشمن، چه در درون و چه در مرزها آمادگی کامل نظامی و انتظامی و مردمی و قطع سایت های خارجی احتیاط لازم است.
Iran, Islamic Republic of
این تروریست های کثیف وهابی رو باید مثل اشغال های کومله مثل سگ بکشید. بهشون رحم نکنید.
Iran, Islamic Republic of
نیرو انتظامی به اینها رحم نکنه دارند امنیت مردم به هم میریزند
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم بعضی از این سلبریتی ها از خواب بیدار بشند و بفهمند دشمن بدنبال تجزیه ایران و ایجاد جنگ های داخلی هستند
روح شهید موسوی شاد و ان شاء الله با اولیاء الله محشور بشند
Denmark
سلام و درود خداوند به همه شهیدان ۸سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و شهیدان امنیت و سلامت و شهید موسوی روحشان شاد .
Iran, Islamic Republic of
اولا" که سلبریتی جماعت به این سادگیها ازخوب بیدار نمیشن , دوما" نقطه ضعفها و اسرار مگویی که اینا پیش دشمنان ملت ایران دارند,اجازه نمیده از خواب بیدار بشن!!
Iran, Islamic Republic of
موافقم.
Iran, Islamic Republic of
به گمانم در کنار رصد دقیق اطلاعاتی و قاطعیت نیروهای امنیتی مواضع انقلابی و در عین حال انصافا حکیمانه و پخته رئیس جمهور و تاحدی دادستان در باره مسائل اخیر نیاز جدی و ضروری کشور بود .
Iran, Islamic Republic of
صد درصد اینها کار منافقین اسلام است و بس.میخواهند دو دستگی ایجاد کنند ولی کور خوندند.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
علی کریمی وعده قلیلی از هنرپیشه های دریابید این است منطق شما که به هم وطن خودرحم نمی کنید خدا شرتان را به خودتان برگرداند
مصططفی
Iran, Islamic Republic of
...
United States
خدا قوت شیر مردان انقلابی تمام ایران سرای من است باید برای حفظ اسلام خون داد جان داد تا اسلام زنده بماند ما که خونمان از امام حسین رنگین تر نیست و شهادت شهید بزرگوار را به مردم ایران تسلیت میگویم
Iran, Islamic Republic of
احسنت.
United Arab Emirates
نظام تا کی میخاد با تروریستهای جایزه بگیر بن اره و مشتی اوباش داعشی، مماشات کنه؟ تا کجا باید هزینه بدیم؟؟؟
علی
United Kingdom
باید فهمید کدوم کشور خارجی از اینا حمایت کرده و تک تکشونم پیدا کرد و آتیش زد تا غلط نکنن
Iran, Islamic Republic of
اميدوارم اين بار مماشاتي در كار نباشه به بهانه هاي مختلف اغتشاش گران و ازاد كنند ما برخورد قاطع نظام و ميخواهيم
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاثر شدم
خدا به خانواده داغداران صبر بده
این اقدامات شوم همیشه باعث همبستگی و اتحاد بیشتر بین مردم مسلمان ایران میشه
حسین زاده
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت به تمامی نیروهای نظامی و امنیتی
Iran, Islamic Republic of
ایران اینقدر بزرگ است که انگل هایی .....درحدی نیستند که بخواهند کوچکترین خللی برای نظام بوجود بیاورند ...
Iran, Islamic Republic of
سلام مثل همیشه پیروز درا انقلاب هستیم خدا قوت بسیجی
Iran, Islamic Republic of
چطور وقتی کسی مزاحم ناموست میشوه. یا مشکلی پیش میاد بع پلیس ۱۱۰‌زنگ. میزنی حالع چند نفری به جون مامور دولت با چاقو زربه میزنی باید دولت اولین فرسط انها را اعدام کند تا درس عبرت بشه برا دیگران
Iran, Islamic Republic of
همون برخورد که با کردهای تجزیه طلب شده با اینها هم بشود....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خدایش بیامرزد و روح پاکش با اباعبدالله محشور باد
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود میبری و زحمت ما میداری
ایران مملکت امام زمانه و خود ولی عصر نگهدارش خواهد بود
United Arab Emirates
باید شبکه کثیف ایران اینترنشنال و مجریان فاسدش خصوصا آون زنان ..... باید بمیرن از این همه خیانت و وطن فروشی البته اینا وطن هم نداشتن
زین الدینی
Iran, Islamic Republic of
خون شهدا بی پاسخ نمی ماند بزودی این تفاله های کثیف به سزای عمل ننگینشان خواهند رسید جنایتکاران مغلوب سپاهیان قهرمان وارتش دلاور خواهند شد بزودی می بینیم ان شاءالله.
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
واقعا الآن زمانی است که باید حواسمون جمع باشه کشورمون نابود نشه ،.
از آنجایی که اغتشاش کننده ها نوجوانان زیر 18 سال هستند. دولت باید خانواده آن ها را فراخوانی بکنه و...