پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

واکنش استیلی به اختلاف طارمی با آزمون

جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 813803
اختلاف و دودستگی بین ملی پوشان در زمان سرمربیگری اسکوچیچ بیشتر بود و بازیکن نباید احساس کند از تیم بزرگتر است.
واکنش استیلی به اختلاف طارمی با آزمون
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، حمید استیلی سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دودستگی و اختلاف بین بازیکنان تیم ملی ایران بخصوص مهدی طارمی و سردار آزمون گفت: مدیریت تیم خیلی مهم است. اگر بازیکن احساس کند از تیم بزرگ‌تر است این مشکلات پیش می‌آید. تیم در اولویت است و همه باید برای تیم تلاش کنند و دو دستگی ایجاد نشود.

وی درباره اینکه این اختلاف در زمان اسکوچیچ با انتشار پیام بازیکنان در حمایت و علیه سرمربی سابق تیم ملی اوج گرفت، تاکید کرد: مشکل وقتی شروع شد که سردار آزمون «استوری» هایی گذاشت و سایر بازیکنان شاکی شدند. این بحث مدیریت تیم است. باید از قوانین تبعیت کنیم. اگر قانون در تیم ملی جاری شود همه باید اجرا کنند و فرقی بین بازیکنان نباشد. تبعیض تیم را نابود می‌کند.

سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سئوال که آیا شما هم در تیم ملی با این اختلاف و دو دستگی مواجه شدید؟ تصریح کرد: بله، بود. سرمربی خیلی تاثیرگذار است. اسکوچیچ فهمیده بود. می‌خواست کاری کند که زمان به او اجازه نداد. بعد از بازگشت از قطر با هم صحبت کردیم. اسکوچیچ می‌خواست کارهایی بکند که دیگر زمانی نبود.

استیلی درباره اینکه همین مسائل باعث شد زیر پای اسکوچیچ برای ادامه کار در تیم ملی متزلزل بشود، اظهار کرد: بله. فکر بازیکن باید به بازی کردن باشد.

«چرا این اختلافات در تیم ملی مدیریت نشد؟» سرپرست سابق تیم ملی در پاسخ به این سئوال گفت: قوانین در تیم باید حاکم بشود و اصل آن سرمربی است. سرمربی باید با سرپرست هماهنگ باشد. این نیازمند حمایت سرمربی است. اگر فدراسیون از سرمربی حمایت نکند، نمی‌شود کاری کرد. اگر بازیکن احساس کند از تیم بزرگ‌تر است، مشکل ایجاد می‌شود. در تمام تیم‌های دنیا هم این مسئله هست. بعضی از سرمربیان جلوی این مسئله ایستاده‌اند.

استیلی در خصوص اینکه اختلافات از تیم اسکوچیچ به تیم کارلوس کی روش منتقل شده است، یادآور شد: الان (زمان کی روش) یک مقدار کمتر اتفاق افتاد. آن موقع بیشتر بود.

این ریشه دارد. کسانی که موافق این کار بودند، برای خودشان رخ داده و بازهم اتفاق می‌افتد. اگر جلوی این مسائل را نگیریم و بازیکن خودش را بزرگ‌تر از تیم احساس کند…

شاید در حرف بگوییم سرباز تیم هستیم ولی باید در عمل این را نشان بدهیم.

وی همچنین درباره اینکه آیا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دوست داشت فرد دیگری را به جای او به عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب کند؟ گفت: مهم است کسی در این جایگاه (سرپرستی تیم ملی) بنشیند که جام جهانی را بشناسد. مهم است یک فوتبالیست در این پست باشد. وقتی جام جهانی قرعه کشی شد و با آمریکا همگروه شدیم، خیلی‌ها با ما مصاحبه کردند چون ما را می‌شناختند.

استیلی درباره حضور مهدی محمدنبی و بهرام رضاییان در پست سرپرست تیم ملی گفت:

ما که انتخاب نمی‌کنیم. انتخاب خودشان است. به نظرم باید یک شخص فوتبالی باشد.

زبان انگلیسی هم باید بلد باشد. یک مدیر اجرایی هم آن کنار است و کار زبان را انجام می‌دهد ولی باید یکسری نکات را بلد باشید. گاهی برای منافع کشورمان باید از منافع خودمان بگذریم.
https://jahannews.com/vdcawenae49n6a1.k5k4.html
jahannews.com/vdcawenae49n6a1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *