جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

خواص خاویار طلایی شیراز و بررسی قیمت آن

جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 813801
خاویار طلایی یکی از پرخاصیت ترین و کمیاب ترین محصولات دنیا محسوب می شود که علاوه بر خواص بی نظیر خود طعم خاص و مطلوبی نیز دارد.
یکی از گران ترین و پر خاصیت ترین آبزیان خاویار می باشد که  قدمتی چند میلیون ساله دارد و تخم بارور نشده ی آن بسیار معروف می باشد. یکی از انواع این ماهیها، خاویار طلایی می باشد که به صورت صنعتی در شیلات پرورش می یابد و از آن استفاده می کنند.

اکثر افراد نیز معمولا خاویار بلوگا را به صورت خام مصرف می کنند و می دانند که این ماهی خواص بسیار زیاد و بی نظری برای بدن دارد و بسیار مفید می باشد. حال برای اینکه با خواص بی نظیر خاویار و سایر اطلاعات مرتبط با آن آشنا شوید می توانید تا انتهای این مطلب با آراد برندینگ همراه باشید.
 
 

خاویار دارای طعم و مزه ی بسیار خوبی می باشد و باب میل اکثر افراد نیز هست و البته که  جزء لوکس ترین و گران ترین غذاها به شمار می رود. یک نوع از خاویار وجود دارد که به آن طلایی می گویند و اغلب به صورت صنعتی به وجود می آید و مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولا همیشه در بازارهای ماهی فروشان به دلیل کمیاب بودن این ماهی استقبال خوبی از انواع خاویار زرد می شود و با توجه به همین کمیاب بودنش قیمت بیش تری را نیز دارد و به صورت بسته بندی یا فله ای و با رعایت اصول بهداشتی، در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشند.

معمولا از این ماهی در رستورانها و فروشگاه های لاکچری استفاده می شود و مشتریان خاص و مخصوص به خود را دارند.
 

خاویار طلایی شیلات

علاوه بر خود خاویار، تخم خاویار طلایی شیلات نیز به دلیل نادر بودن و ویژگیهای عالی و فراوانش از محبوبیت بسیاری دربین مردم برخوردار است و تخم این ماهی نیز از دسته ی غذاهای گران و اشرافی به حساب می آید.

به دلیل اهمیت بالای این ماده خوراکی و همچنین کمیاب بودنش دارای یک نرخ ثابت و همیشگی نمی باشد و مانند طلا روزانه در حال تغییر می باشد. خاویار طلایی از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است و برای افرادی که دچار کم خونی هستند نیز بسیار مفید می باشد.

همچنین، به دلیل وجود امگا 3 فراوان در انواع ماهیها و مخصوصا خاویار الماس برای بیماران قلبی و عروقی گزینه ی بسیار خوبی می باشد و این ماده ی غذایی ارزشمند، دارای مقدار بسیار زیادی ویتامین B12 می باشد که برای بدن مفید است.
 
 

همچنین مصرف خاویار طلایی شیلات برای سالمندان یا کودکان در سن رشد نیز بسیار خوب می باشد و برای افرادی که دچار آلزایمر هستند نیز مصرف این غذا به شدت توصیه می‌شود، زیرا برای بهبود حافظه بسیار مهم می باشد.

به طور کلی خاویار برای تمامی گروه های سنی مفید می باشد و همه ی افراد باید از آن در رژیم غذایی شان استفاده نمایند اما به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارند امکان استفاده از آن برای همه ی افراد مقدور نمی باشد.

خاویار طلایی برای جلوگیری از سکته قلبی، لطافت و شادابی پوست و غیره مفید می باشد و با توجه به خواص ارزشمندی که خاویار طلایی دارد استفاده از آن به شدت توصیه می شود.

افراد زیادی علاقه مند به استفاده از آن می باشند از این رو این افراد می توانند با مراجعه به سایت ما و سفارش محصول به صورت عمده علاوه بر برخورداری از محصولاتی تازه و با کیفیت نظیر خاویار قرمز از قیمتهای خوب و مناسب ما نیز بهره ببرند.
 

قیمت خاویار طلایی

یکی از مرغوبترین و پر فروش ترین خاویارها در ایران و سراسر دنیا خاویار طلایی می باشد که نسبت به انواع دیگر از قیمت بالایی برخوردار است. این نوع خاویار از ماهی ای به نام چالباش بدست می آید و به آن خاویار آسترا نیز می گویند.

این محصول از نظر ارزش مواد غذایی در مرتبه بسیار بالایی قرار دارد و سرشار از انواع املاح معدنی، ویتامین ها، پروتئین ها و ... می باشد و برای جلوگیری از بسیاری از بیماریها از جمله التهاب مفاصل، بیماریهای دستگاه گوارش، انواع سرطانها و ... بسیار مفید است.

همچنین بدلیل داشتن اسیدهای چرب امگا 3 در پیشگیری از بیماریهای قلبی و عروقی از اهمیت بالایی برخوردار است و بخاطر داشتن درصد بالای آنتی اکسیدان باعث پیشگیری از بروز سرطانهای مختلف می شود.
 
 

مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت خاویار طلایی و نرخ خاویار بستگی به جنس مادر آن دارد که دارای چه کیفیتی می باشد و همین امر باعث تغییرات قیمتی آن می شود.

از آنجایی که می دانید خاویار طلایی یکی از گران ترین و کمیاب ترین خاویارها در سطح جهان است که دارای گونه های مختلفی می باشند و همچنین رنگ بندیهای متفاوتی نیز دارند، از جمله، می توان به خاویار سیاه، سرخ و طلایی اشاره کرد.
https://jahannews.com/vdciupavzt1azv2.cbct.html
jahannews.com/vdciupavzt1azv2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *