چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

قیمت سیمان سفید ساوه و کاربرد آن

جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 813800
یکی از مصالح اصلی و ضروری در ساخت و سازهای ساختمانی و عمرانی سیمان سفید می باشد که به عنوان یک عایق محکم و قوی در لایه بیرونی دیوار عمل می کند.
امروزه در ساخت و سازهای ساختمانی مصالح زیادی استفاده می شود که یکی از مهم ترین آنها سیمان سفید است که برای استحکام بیشتر عایق بندی و زیبایی و تزئین نمای داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد، در مراکز خرید مصالح با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

سیمان از سیلیسسوم، رس و آلومینیوم، منیزیم، پتاسیم، سدیم، آهن و آهک تشکیل می شود که در کارخانجات تولیدی در دستگاه های مخصوص و تحت حرارت بالا به دست می آیند.

سیاهی سیمان به دلیل سولفات آهن و منیزیم و دود سوختن در کوره می باشد و برای تهیه سیمان سفید از میزان سولفات آهن کمتر در تولید سیمان استفاده می شود به علاوه آن که از مقداری گچ در تولید آن استفاده می شود و همچنین سوخت آن تحت شرایطی بدون دود انجام می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با آراد برندینگ همراه باشید.
 

رایج ترین موارد استفاده سیمان سفید بند کشی و عایق بندی سرامیک کف و یا دیوار می باشد و همچنین برای نصب موازییک کف که در حیاط، پشت بام، اتاق، حال، آشپزخانه، پیاده رو و غیره می باشد که برای استفاده از آن معمولا سیمان سفید را به همراه پودر سنگ ترکیب کرده و با اضافه کردن آب به آن مایع خمیری شکلی به وجود می آورند که با استفاده از ابزار مناسب آن را در شیارهای بین سرامیک و موزایک می فشارند.
از آنجایی که سیمان سفید استحکام و قدرت چسبندگی بالایی دارد پس از خشک شدن استحکام و دوام عایق رطوبتی را چند برابر می کند که نفوذ رطوبت و مایعاتی نظیر آب در هنگام شستو شو از آن تا حد زیادی غیر ممکن می باشد.
 

سیمان سفید ساوه

کارخانه تولیدی سیمان سفید ساوه می تواند با حجم زیادی این محصول را بسته بندی با اوزان مختلف عرضه بازار کند که این کارخانه بخاطر موقعیت مکانی که دارد بخوبی می تواند این محصول را از مرکز ایران به شهرهای مختلف کشور و استانهای همجوار عرضه کند.

سیمان ساوه معمولا در بسته های 40 کیلویی عرضه می شود که با بسته مناسب و چند لایه ای که دارد بخوبی می تواند در برابر جابجایی و ضربه تحمل داشته باشد که براحتی به تعداد زیادی بروی هم قرار گیرد که این برای جابجایی و نقل و انتقال این محصول بسیار قابلیت بسیار خوبی بوده است.
 

اوزان مختلف قابل عرضه سیمان سفید ساوه در بسته بندی 50 کیلوگرمی 40 کیلوگرمی و 25 کیلوگرمی می باشد.

سیمان سفید در تیپ مختلفی عرضه می شود: تیپ 1 مناسب کارهای معمولی است.

تیپ2 برای استفاده عمومی بوده و گرمای زیاد را تحمل می کند. تیپ3 برای سازه های بتنی معمولی و کارهایی که مقاوت زیادی لازم دارد مورد استفاده می شود.

که می توانید قبل از خرید از راه های ارتباطی پایان فرم اقدام به کسب اطلاعات کنید تا بتوانید بهترین نوع سیمانی که نیاز دارید را تهیه کنید.

شما برای خرید این محصول و بلوک سیمانی ممکن است نیاز به راهنمایی و مشورت گرفتن قبل از خرید داشته باشید که می توانید از طریق فرم تماس با ما شماره تلفن تان را وارد نموده تا همکاران ما در بخش فروش با شما تماس گرفته و اطلاعات کاملی در مورد نحوه خرید و استفاده از این محصول را به شما بدهند وتجربه نشان داده است که خرید مستقیم از کارخانه بدون واسطه می تواند آورده بیشتری را برای شما با ارمغان بیاورد.
 

خرید سیمان سفید

با مراجعه به مراکز پخش و عرضه مصالح ساختمانی می توان خرید سیمان سفید و انواع دیگر مصالح ساختمانی همچون آجر نسوز سیمانی را انجام داد که در این صورت با مراجعه به این مراکز و دیدن و بررسی حضوری محصولات از کیفیت آنها می توان آگاهی پیدا نمود و نسبت به انتخاب و تهیه محصول مورد نظر اقدام نمود.
 

برخی از مراکز خرید سیمان سفید و مصالح ساختمانی به صورت گسترده کار می کنند و محصولات و کالاهای خود را به سراسر نقاط کشور ارسال می کنند و پذیرای تمایم سفارشات از شهرهای مختلف می باشند و برخی از این مراکز با تاسیس و راه اندازی دفاتر نمایندگی در شهرهای دیگر پاسخگوی بیشتری از نیازهای بازار سراسر کشور می باشند.

با  توجه به افزایش میزان تقاضا برای انواع مصالح ساختمانی کسب و کار این محصولات بسیار پر رونق می باشد و بازار خرید و فروش انواع مصالح ساختمانی داغ می باشد که افرادی که در این حرفه مشغول فعالیت می باشند توانسته اند از طریق این تجارتها درامدها و سودهای بسیاری برای خود بدست بیاورند.
https://jahannews.com/vdchvxn6v23nz6d.tft2.html
jahannews.com/vdchvxn6v23nz6d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *