سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

ریل آسانسور ایرانی و استانداردهای لازم برای تولید

جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 813799
همواره نیاز به تولیدات داخلی در تمامی لوازم صنعتی و کارگاهی به دلیل به صرفه بودن در قیمت و همچنین رشد و شکوفایی اقتصاد امری بدیهی به شمار می آید
مراحل تولید ریل به دو صورت کشش سرد و گرم انجام می شود. نحوه ی ساخت ریل سرد و گرم با یکدیگر فرق دارد. با توجه به ضخامت ریل ها و دستگاه هایی که به کار رفته است به کار رفته است و ویژگی نورد می باشد که نوع گرم و سرد آن مشخص می شود. ریل هایی که از جنس فولاد سرد تولید می شوند نسبت به ریل هایی که با فولاد گرم تولید می شود مقاومت بالا و استحکام بیشتری دارد. و به این علت فولاد سرد قیمت بیشتری دارد. ریل های هیدرولیک هم از نوع سرد نیز می باشد.شایان ذکر است که بهره گیری از ریل آسانسور هیدرولیک دست دوم بی کیفیت باعث به وجود آمدن مشکلات در آسانسور می شود، مانند: تکان خوردن و صدا در آسانسور، استهلات موتور آن بالا می رود و ... نکته ی مورد اهمیت در نصب این ریل های هیدرولیک می باشد که باید به نحوی به ساختمان وصل شود که آثار نشست کردن ساختمان به راحتی جبران شود. معمولا برای نصب ریل هیدرولیک از مدل تی 9 استفاده می شود.
 
 

قیمت آسانسور به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد شما می توانید بهترین ریل آسانسور را با کیفیت عالی و قیمت های مقرون به صرفه از سایت آراد برندینگ خریداری کنید.تمامی محصولات ما دارای گارانتی می باشد که شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده محصول خود را هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری خریداری کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت می توانید فرم درج شده در سایت را تکمیل کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

خرید ریل آسانسور

همان طور که گفته شد، ریل آسانسور باید دارای استحکام بالایی باشد تا در مقابل حرکات اتاقک، دچار تغییر و خمش و یا انحنا نشود، چون در این صورت امکان به روز خطرات وجود دارد و ممکن است در هنگام حرکت آسانسور، اتاقک از مسیر ریل منحرف شود. توصیه می شود که ریل و موتور آسانسور را از مراکز معتبر و نمایندگی رسمی آن تهیه کنید. امروزه خرید ریل آسانسور در تهران به صورت گسترده ای انجام می شود. ریل آسانسور باید دارای جنس محکمی باشد، که در برابر گرما و سرما، فشار زیاد، ضربه و... مقاومت بالایی داشته باشد. از این رو تولیدکنندگان آن، با توجه به این خصوصیات آلیاژهای مناسبی را برای تولید این محصول استفاده کرده اند.
 
 

 مقاومت خوب این محصول باعث شده تا فروش و خرید ریل آسانسور ایرانی در تهران از رونق خوبی برخوردار باشد. اراک نیز یکی از شهرهای صنعتی ایران است، که کارخانجات تولید مواد فلزی آن نظیر کارخانه ریل آسانسور اراک، بسیار به نام می باشند. این کارخانجات و زیر مجموعه های آن انواع محصولات فلزی نظیر تجهیزات و لوازم آسانسوری را با بهترین کیفیت تولید می کنند. ریل آسانسور یکی از مرغوب ترین محصولات تولید شده در این مراکز می باشد، که آلیاژهای بسیار مقاومی در ساخت آن به کار رفته است.

ریل آسانسور ایرانی

یکی از قطعات مهم در راه اندازی آسانسور، ریل آسانسور میباشد که در این میان ریل آسانسور ایرانی دارای کیفیتی بسیار بالا میباشد.به جرات میتوان گفت ریل آسانسور ایرانی توان رقابت با انواع برندهای خارجی را دارد زیرا تاکنون به خاطر کیفیت بالایی که داشته اند، بشدت لرزش های داخل کابین آسانسور را کاهش داده اند و تعادل را با بالاترین درجه حفظ کرده اند.برای آنکه از انواع ریل های آسانسور ایرانی بیشتر بدانید تا بهتر انتخاب کنید با مشاورین ما تماس بگیرید تا بهترین نمونه را به شما معرفی کنند.
 

توجه به تولید داخلی باعث شده است تا تولید ریل آسانسور ایرانی در کارخانه صنعتی آسانسور نیز در ایران با کیفیتی بسیار بالا مورد توجه فعالان این صنعت قرار بگیرد.یک دلیل برای بالا رفتن تولید ریل، کسب استانداردهای جهانی است. ریل آسانسور ایرانی از نظر کیفیت با انواع برند خارجی برابری میکند و قیمتی بسیار مناسب دارد و نیازی نیست تا شما هزینه هایی اضافه کنید.انواع متفاوتی از ریل آسانسور در ایران تولید میشود که هر کدام کیفیت و کارایی ویژه خود را دارند.ریل آسانسور در دسته بندی های متفاوتی قرار میگیرند و نام گذاری آنها معمولا بر اساس ارتفاع، روش تولید، وزن و غیره  میباشد.دو نمونه از ریل آسانسور ایرانی  t5و  t9 میباشد که از پر فروش ترین ریل آسانسور ایرانی هستند.
https://jahannews.com/vdceox8vojh8zfi.b9bj.html
jahannews.com/vdceox8vojh8zfi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *