جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۸

علی کریمی با حاکم دبی چه ارتباطی دارد؟!

پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 813693
یکی از کاربران توییتر در صفحه شخصی خود به ارتباط علی کریمی با حاکم دبی اشاره کرده است.
به گزارش جهان نيوز، کاربری طی توئیتی نوشت: علی کریمی که فرارکرده، نخست وزیرامارات و حاکم دبی مدعی اصلی جزایر سه گانه ایران را فالوکرده. محمدآل مکتوم، بانی عادی سازی روابط امارات بااسرائیل. با چندهمسر و۲۶ فرزند به طراح جنبش فمینیستی درکشورهای رقیب معروف است!  فریدالعقیلی هم رابط کریمی و برخی سلبریتیها باامارات است.

شهرک رسانه ای و تولید محتوای دبی DMC هم با ۱۵هزار کارمند آشکار و پنهان نقش زیادی درحمایت رسانه ای و رباتیک از کریمی و برخی سلبریتی ها در پویش فیک #مهسا_امینی داشته. حالا وقتی کریمی میگوید جانم فدای خاک! بپرسید کدام خاک؟ نظری درباره جزایر ایرانی ندارد؟


 
https://jahannews.com/vdchwxn6x23nz-d.tft2.html
jahannews.com/vdchwxn6x23nz-d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شجاع
Iran, Islamic Republic of
هنوز تیغ عربهابه علی کریمی نخورده.
Iran, Islamic Republic of
خیانت که شاخ و دم ندارد. اخه حکام دوبی به غیر از استفاده ابزاری از این آقا چه ارتباط دیگری می توانند با ایشان داشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
اگر چند وقت دیگه کریمی خلیج فارس را با نام مجعول بیان کرد و اعلام نمود جزایر همیشه ایرانی متعلق به کشورهای میکروسکوپی هستند ، تعجب نکنید.
Iran, Islamic Republic of
قشنگ دیریبل زدن دلیل بر درست فکر کردن نیست!!
Iran, Islamic Republic of
مارادونا هم اسطوره ماندگار فوتبال دنیا بوده و هست اما اشتباهات بزرگی مرتکب شد مثل اعتیادش اینکه ناخن انگشت کوچه مارودونا هم نمیشه
Canada
جزایر سه گانه که هیچ... بحرین هم واسه ماست...
Iran, Islamic Republic of
انشاالله وبحق اشک چشمان فرزندان و پدر مادرهای شهدای اغتشاشات و کسانی که بی گناه توسط منافقین و آشوبگرها کشته شدن و بزودی .... را جلوی چشمشان ببینند بخصوص علی کریمی .... .
آریو از سوئد
Iran, Islamic Republic of
ایران باید تکلیف خودش را با ایرانیان مقیم امارات هم مشخص کنه. باید روشن بشه که موضع ایرانیان مقیم امارات درباره خواسته های بی جای حاکمان امارات چیست.