پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۹

مجید انتظامی: همه این مملکت از ایران برود، من نمی‌روم

پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 813688
من عاشق وطنم هستم، همه این مملکت از ایران برود، من نمی‌روم، من می‌مانم.
مجید انتظامی: همه این مملکت از ایران برود، من نمی‌روم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مجید انتظامی آهنگساز و رهبر ارکستر با اشاره به چگونگی ساخت موسیقی فیلم‌ها و محبوبیت آن‌ها گفت: برای ساخت موسیقی فیلم‌ها ریاضت کشیدم، با شخصیت‌های آن‌ها زندگی کردم، اگر به شخصیتی در فیلم تیر اصابت کرده، به من هم تیر اصابت کرده است، به همین دلیل موسیقی این فیلم‌ها از قلب من جوشیده است.

وی گفت: من عاشق وطنم هستم، همه این مملکت از ایران برود، من نمی‌روم، من می‌مانم.

*«همراه با خاطره‌ها» برگزیده آثار مجید انتظامی
این روزها ارکستر ملی ایران «همراه با خاطره‌ها» برگزیده آثار مجید انتظامی را به مناسبت هفته دفاع مقدس، در تالار وحدت اجرا می‌کند، برگزیده آثار این آهنگساز به رهبری وی پس از یک دهه دوری از صحنه با همکاری مشترک بنیاد رودکی، انجمن موسیقی ایران و دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می‌شود؛ این رویداد موسیقایی پیش از این قرار بود از ششم تا هشتم مهرماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا شود که به دلیل استقبال مخاطبان و اتمام بلیت‌های اجرا، «همراه با خاطره‌ها» تا دهم مهرماه تمدید شد، تمامی بلیت‌های این اجرا به پایان رسیده است.

«سمفونی حماسه خرمشهر»، «از کرخه تا راین»، «آژانس شیشه‌ای»، «بوی پیراهن یوسف»، «دیوانه‌ای از قفس پرید»، «آرزوی بزرگ»، «جایی برای زندگی»، «شیخ بهایی» و «دوئل» قطعات این اجرا هستند؛ این درحالی است که اجرای قطعه سمفونی خرمشهر به صورت کامل، برای نخستین‌ بار صورت می‌گیرد.

در این رویداد، ارکستر ملی ایران با ترکیبی از سازهای ایرانی و کلاسیک، خاطره‌انگیزترین آثار مجید انتظامی را می‌نوازد. همچنین گروه کُر بنیاد رودکی به رهبری رازمیک اوحانیان، ارکستر ملی ایران را در این اجراها همراهی می‌کند.
https://jahannews.com/vdcbwfbwwrhb80p.uiur.html
jahannews.com/vdcbwfbwwrhb80p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای انتظامی شما در حوزه کاری هنرمندی برجسته و علاقه مندانی دارید و به عنوان یک ایرانی باور پسندیده ای دارید.
Iran, Islamic Republic of
فقط میتونم بگم درود بر شرف و غیرت و احساست . شیر مادر حلالت . آقای موسیقی ایران ، منم یک پزشکم که قسم خوردم در عرصه پیشگیری و بهداشت تا جون دارم به کشورم خدمت کنم و چشم اندازه‌ای زیبای کانادا و اروپا و هوای تمیز و طبیعت اونها و… هیچ وقت منو از موندن و خدمت منصرف نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما و انسانهای با شرف و وطن دوست
Iran, Islamic Republic of
چون شما اصالت و هویت واقعی داری و سر سفره پدری با ارزش‌های والای انسانی تربیت شده ای.
Iran, Islamic Republic of
درود برشما ایرانی باشرف واصیل
Iran, Islamic Republic of
درد و بلات بخوره توی سر سربلیتیهای دوزاری فراری
رسولی
Russian Federation
درود بر تو و رحمت خدا بر پدرت
ایرانی با شرف
Iran, Islamic Republic of
ای ول...هنرمند واقعی
Iran, Islamic Republic of
احسنت