پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۹

دور جدید حملات سپاه علیه مواضع تروریست‌ها در شمال عراق/ مقر اصلی گروهک‌های تروریستی تخریب شد/ عملیات‌ها ادامه دارد +فیلم و عکس

چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 813641
در دور جدید حملات نیروی زمینی سپاه علیه مواضع گروهک‌های تجزیه طلب در شمال عراق با شرکت یگان‌های توپخانه، پهپادی و موشکی مقر اصلی گروهک‌های تروریستی و دفاتر آنها تخریب شد.
دور جدید حملات سپاه علیه مواضع تروریست‌ها در شمال عراق/ مقر اصلی گروهک‌های تروریستی تخریب شد/ عملیات‌ها ادامه دارد +فیلم و عکس
به گزارش جهان نيوز، یک منبع آگاه نظامی در گفت‌وگو با فارس در ارومیه از آغاز دور جدید قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرات گروهک‌های تجزیه طلب در اقلیم کردستان عراق خبر داد.

وی گفت: این حملات از بعد شدت و دامنه بسیار کم سابقه و کوبنده بوده و آسیب های جدی به مقر تروریست ها وارد کرده است به طوری که مقر اصلی گروهک‌های تروریستی و دفاتر آنها تخریب شد.

وی افزود:در این حملات یگان های موشکی و پهپادی و توپخانه ای سپاه شرکت داشته اند.

پیش از این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد شرارت این گروه‌ها و ایجاد ناامنی در شهرهای مختلف کشور هشدار داده بود.
 

اطلاعیه نیروی زمینی سپاه
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از آغاز مرحله جدید عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نزسا علیه مواضع و مقرهای گروهک های تروریستی ضد ایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق خبر داد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی

همانگونه که در اطلاعیه روز شنبه (مورخ ۱۴۰۱/۷/۲) به آگاهی رسانده شد ، پس از هشدارهای لازم به مقامات اقلیم شمال عراق از طریق مبادی مربوطه مبنی بر برچیدن بساط فعالیت های گروه های تروریستی ضد ایرانی وابسته به استکبار جهانی در منطقه خود و بی اعتنائی نسبت به این خواسته مشروع و قانونی که با استمرار حضور گروهک های تروریستی و تعرض به مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران و مورد حمله قرار دادن برخی پایگاه ها و پاسگاه های مرزی کشورمان و همچنین پشتیبانی از آشوب های اخیر همراه بوده است ، رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات آتشباری و حملات توپخانه ای خود را نسبت به مقرها و مراکز استقرار آنها در بخش هایی از اقلیم آغاز کرد.

از آنجا که طی این مدت بقایای گروهک ‌های ضد انقلاب تروریستی پس از تحمل تلفات در منطقه پراکنده و تهدید علیه امنیت و آرامش مردم عزیز کشورمان همچنان باقی است، از صبح امروز (چهارشنبه ۱۴۰۱/۷/۶ ) مرحله جدید عملیات رزمندگان اسلام علیه مواضع ، مقرها و پادگان‌های گروهک های مذکور در عمق اقلیم شمال عراق با بهره گیری از یگان های موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه و آتش پرحجم و ترکیبی موشک های نقطه زن و پهپادهای تهاجمی و انهدامی آغاز و ضربات مهلکی به آنان وارد شده است که متعاقباً جزئیات عملیات و تلفات و خسارت های وارده به دشمنان ملت ایران اطلاع رسانی خواهد شد .

بار دیگر تاکید می گردد این عملیات تا دفع موثر تهدید و برچیده شدن مقرهای گروهک های تروریستی و اقدام مقامات اقلیم به تعهدات و مسئولیت های خود، با قاطعیت ادامه خواهد داشت.
 
   
https://jahannews.com/vdcayena649n6i1.k5k4.html
jahannews.com/vdcayena649n6i1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت. بسیار عالی. بهترین واکنش به خائنان همینه
Iran, Islamic Republic of
وزارت اطلاعات خائنان داخلی را مخصوصا لاکچری سلبریتی واختلاس گرها را مکمل عملیات برون مرزی سپاه قرار بدهد ودر داخل کشور تارومار کند
Iran, Islamic Republic of
حیف این موشک ها خرج این بیخودی ها بشه! چند تا موشک «صهیونیست کوب» خرج عناصر بی مایه، بی‌ارزش و بیمقدار کومله شد.
حالا اشکال نداره بعنوان مانور آزمایشی، دقت و قدرت تخریب شون رو سنجیدیم تا به وقتش حیفا و تل آویو بزنیم. ایشالله
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل ،کموله هم مزدور صهیونیست هاست
Romania
کومله های بدبخت در این صحنه عین موش هستن که زیر پای فیل گیر افتادن.. دریغ از ذره ای توان دفاع.
آخه نکبت های مرده شوربرده! مگه مجبورید با دم شیر بازی می‌کنید که به این روز بیوفتید!!!!
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر خامنه ای رهبر است
Iran, Islamic Republic of
عالی بود احساس غرور کردیم
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد بکوبید این مزدوران صهیونیست وطن فروش را اگه لازم شد آمادگی داریم که یک پاکسازی زمینی بیاییم کمکتان تا یکبار برای همیشه نسل کومله و دمکرات را از روی زمین برداریم
Iran, Islamic Republic of
وطن فروش وتجزیه طلبی در هرکجای دنیا باشد باید تنبیه شود دست رزمندگان سپاه درد نکنه