شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۶

جعفر دهقان: به‌ اسم اعتراض دست به آشوب و فتنه‌گری زدند

چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 813601
آقای جعفر دهقان بازیگر پیشکسوت کشورمان در خصوص مرگ خانم امینی و حواشی پیش آمده؛ برای پدر و مادرش ابراز ناراحتی کرد و گفت باید فرصت رسیدگی به مراجع قانونی داده شود.
جعفر دهقان: به‌ اسم اعتراض دست به آشوب زدند
به گزارش جهان نيوز، آقای جعفر دهقان بازیگر پیشکسوت کشورمان در خصوص مرگ خانم امینی و حواشی پیش آمده؛ برای پدر و مادرش ابراز ناراحتی کرد و گفت باید فرصت رسیدگی به مراجع قانونی داده شود.

با وجود موضع گیری منطقی این بازیگر کشورمان، متاسفانه کسانی آمدند و به اسم اعتراض دست به آشوب و فتنه‌گری زدند؛ البته باید توجه کرد که اعتراض با اغتشاش متفاوت است این آشوب‌طلبی و اغتشاش است که به آتش زدن پرچم ختم می‌شود.

حتما هنرمندان ایرانی موافق آشوب و اغتشاش نیستند و باید توجه داشت که این تحرکات یک اعتراض نیست. یک هنرمند وقتی با پول مردم و از طریق بیت‌المال روی کار آمده‌ و چهره شده‌ اگر از اغتشاشات و کارهای غیردینی و غیرملی حمایت کند و به ارزش‌های کشور پشت کند؛ درواقع به دین، قرآن، کشور، پرچم‌ و مردم خیانت کرده است.

به هر صورت نباید این‌نکته را فراموش کرد که مردم ما بسیار فهیم و با فرهنگ هستند و با اغتشاشگران برخورد می‌کنند. مردم ما دوست را از دشمن تشخیص می‌دهند و به دشمنان، گروهک‌ها و منافقان اجازه نمی‌دهند که به خیال خودشان بخواهند به کشورمان لطمه بزنند.
https://jahannews.com/vdcgzw97qak9q34.rpra.html
jahannews.com/vdcgzw97qak9q34.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شجاع
Iran, Islamic Republic of
انسان فهیم و با ادب در دل همه جا دارد از فردا ضد انقلاب ایشان را با تبلیغاتش هدف قرار میدهد باید دولت و ملت فهیم ما از ایشان و و دیگران که در خط نظام هستند بجد طرفداری و تقدیر کند
Iran, Islamic Republic of
حقا که شما هنرمند واقعی هستی نه یه مشت سلبریتیه بی وطن
زندباد هنرمند مردمي بابصيرت
Israel
جناب دهقان ، شير مادر و نون پدرت حلالت باشد ، شما هنرپيشه مردمي ايران زمين همواره سرافراز باشي!!
Iran, Islamic Republic of
سپاسگزاریم هنرمند با وقار جناب آقای جعفر دهقان همیشه سلامت و تندرست باشید اینشالله
Iran, Islamic Republic of
از مردم وطن پرست وپرچم دوست درخواست می کنم در همین سایت از ایشان تشکر کنند تا وطن فروش بدانند مردم ما هنرمندانشان را دوست دارند بهشون افتخار میکنند
سجاد
United States
شک نکنیدآدم های خوب و وطن دوست هم پیدامیشه ایشون باسابقه درخشانی که درسینماودر دل مردم دارن باعث شدمثل بقیه سلبریتی هاخیانت نکنه وارزش این دنیاروزیاد قائل ندونه ودل مردم روشادکنه ایشالله سلامت باشیدعزیزم.