سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱

اجتماع امت رسول‌الله موجب یأس دشمن شد

سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 813553
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در واکنش به تلاش دشمنان نظام اسلامی برای تفرقه‌افکنی میان نیروهای مسلح گفت: ارتش، سپاه و بسیج یک حقیقت هستند با چند نام و در واقع یک هویت واحد دارند.
اجتماع امت رسول‌الله موجب یأس دشمن شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدحسن ابوترابی‌فرد» امام جمعه موقت تهران، با اشاره به تلاش مذبوحانه معاندان در جریان اغتشاشات اخیر برای ایجاد اختلاف میان نیروهای مسلح، اظهار داشت: کسانی چنین فکری را دارند که هیچ شناختی از حوزه سیاسی کشور و همچنین دو نهاد قدرتمند ارتش و سپاه ندارند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد افزود: کسانی که کمترین شناختی از این دو نهاد قدرتمند و بازوان توانای انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند، می‌دانند که در حقیقت ارتش، سپاه و بسیج یک حقیقت هستند با چند نام و در واقع یک هویت واحد دارند.

وی همچنین درباره پیام حضور گسترده مردم در اجتماع امت رسول‌الله (ص) که یکشنبه هفته جاری در اعتراض به اهانت اغتشاشگران نسبت به ارزش‌های اسلامی و ملی صورت گرفت، گفت: این حضور پیام روشنی دارد، مبنی بر اینکه مردم به‌عنوان بازوی قدرتمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنار نظام و حامی انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: این حضور مردم موجب شد که دشمنان اسلام و انقلاب از اینکه انقلاب باعظمت ملت ایران از توطئه‌ها و نقشه‌های آن‌ها حتی کمترین آسیبی ببیند، مأیوس شوند.
https://jahannews.com/vdccp1q412bqsp8.ala2.html
jahannews.com/vdccp1q412bqsp8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
امت رسول الله تابع اوامر رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین هستند.