پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

خانم بازیگر: نخواستم در هر کاری بازی کنم

دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۱۹
کد مطلب: 813376
من سالهاست مشغول بازیگری هستم، در آثار زیادی حضور داشتم، همیشه برایم مهم بوده که مخاطب بعد از دیدن اثر چه قضاوتی می کند، به همین خاطر در هر اثری بازی نکردم.
خانم بازیگر: نخواستم در هر کاری بازی کنم
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، شهین تسلیمی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در سریال «آزادی مشروط» به کارگردانی مسعود ده نمکی را به پایان رسانده ام و برای حضور در چند پروژه جدید پیشنهاداتی دارم که باید بررسی کنم.

وی درباره حضور در سریال «آزادی مشروط» ادامه داد: این سریال از جمله آثار خوبی است که تجربه حضور در آنها را داشته ام، فضای اثر و کارگردانی بسیار آرام و دقیق است، گروه پشت صحنه بسیار همدل هستند، از سویی ده نمکی به عنوان کارگردان مهمترین دلیل این همدلی و انرژی خوب در بین گروه است.

تسلیمی درباره داستان سریال «آزادی مشروط» افزود: داستان سریال به اتفاقات دو سال کرونایی و زحمات فراوان کادر درمان و پرستاران می پردازد، زحماتی که شاید ما تنها بخشی از آنها را شاهد بوده ایم و در آزادی مشروط با زوایای متفاوتی از آنها روبرو می شویم. به طور کلی احساس می‌کنم به دلیل کلیت قصه و همذات پنداری مخاطبان، این سریال با اقبال خوبی روبرو خواهد شد.

تسلیمی: ده نمکی کارگردان کاربلدی است
وی درباره همکاری با مسعود ده نمکی تاکید کرد: ده نمکی کارگردان کاربلدی است که سالها تجربه در ساخت آثار سینمایی و سریالی داشته است، وی با تجربه و وسواس فراوانی کار می کند، از سکانسها به راحتی نمی گذرد و میخواهد بهترین محصول به دست مخاطب برسد، به همین دلیل فضای اثر هم از همدلی و هم کیفیت بالایی برخودار است.
 
تسلیمی در همین رابطه اضافه کرد: امیدوارم آزادی مشروط در زمان و ساعت خوبی پخش شود تا بتواند مخاطب حداکثری داشته باشد، اگر پخش خوبی نصیب این سریال شود از جمله آثار خیابان خلوت کن خواهد شد.

بازیگر سریال «آزادی مشروط» در مورد سایر فعالیت های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: من در حال حاضر تمام تمرکزم بر آزادی مشروط است، پیشنهادات دیگری هم بوده که باید در مورد آنها فکر کنم، اما به طور کلی برایم مهم است که فیلمنامه ای که پیشنهاد می شود حرفی برای گفتن داشته باشد.

تسلیمی در همین راستا تاکید کرد: من سالهاست مشغول بازیگری هستم، در آثار زیادی حضور داشتم، همیشه برایم مهم بوده که مخاطب بعد از دیدن اثر چه قضاوتی می کند، به همین خاطر در هر اثری بازی نکردم، شاید این اتفاق باعث شده تا مدتها کار نکنم اما کم کاری از حضور مداوم در آثار بی کیفیت برایم ارزشمند تر است.
https://jahannews.com/vdcfemdcvw6dyma.igiw.html
jahannews.com/vdcfemdcvw6dyma.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *