سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۱

لیدرهای اصلی ناآرامی‌های کرمان بازداشت شده‌اند

شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب: 813349
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: برخوردهای قانونی لازم با لیدرهای اغتشاشات انجام شده و عناصر اصلی ناآرامی‌های اخیر در بازداشت هستند.
لیدرهای اصلی ناآرامی‌های کرمان بازداشت شده‌اند
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با خانواده شهیدان مظهری‌صفات به‌مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ما وظیفه داریم در برابر افرادی که با سرسپردگی به دشمنان، امنیت جامعه را خدشه دار می‌کنند، قاطعانه برخورد کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی لازم با لیدرهای اغتشاشات انجام شده و عناصر اصلی ناآرامی‌های اخیر در بازداشت هستند، گفت: در این رابطه عده‌ای فریب خورده نیز هستند که باید به مسیر مستقیم هدایت شوند و برای این افراد در مرحله اول ارشاد و هدایت انجام می‌شود و در صورتی که با اقدامات ارشادی به مسیر مستقیم هدایت نشوند، با آنها برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تقدیر از مردم فهیم کرمان که راه خود را از اغتشاشگران جدا کردند، بیان کرد: تعداد معدودی از دستگیرشدگان، سرسپردگان دشمن هستند که دستگاه قضایی در پاسخ به درخواست خانواده‌های شهدا و مردم با این افراد قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: حجاب را زمانی از سر اهل بیت(ع) می‌کشیدند و امروز می‌خواهند از سر زن مسلمان بردارند، اما باید تاکید کرد اینگونه اقدامات ددمنشانه دشمنان از بین می‌روند و ارزش‌های دینی و اسلامی ماندگار است.

حمیدی در ادامه هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان  را گرامی داشت و‌ افزود: شهدا برای اعتلای این نظام و انقلاب جان خود را فدا کردند و همه مسؤولان و مردم نیز باید با خدمت صادقانه و ولایت‌مداری، مسیر شهدا را تداوم بخشند.

وی دوران دفاع مقدس را دوران زرین انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی را آفریدند که الگویی برای ملت ایران، سایر مستضعفان و جبهه مقاومت است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با تاکید بر این مطلب که امروز فرهنگ دفاع مقدس در همه جای دنیا ثمر داده است، عنوان کرد: بسیاری از کشورها با تأسی از الگوی دوران دفاع مقدس در برابر تمامی مستکبران ایستاده‌اند و‌ موفقیت‌های بزرگی حاصل شده است.

وی بیان کرد:حضور در بین خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی است که خدا را به لحاظ اعطای این افتخار سپاسگزاریم و امروز به نمایندگی از تمامی قضات در خدمت خانواده شهیدان مظهری‌صفات هستیم.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به این مطلب که مادران شهدا در قیامت نزد حضرت زینب(س) و حضرت زهرا(س) روسفید هستند، یادآور شد: باید تلاش کنیم که راه افتخار آفرین شهدا را در دوران خودبه سرانجام برسانیم.

گفتنی‌ست: شهید حمیدرضا مظهری‌صفات تابستان ۱۳۶۰و قبل از عملیات شکست حصر آبادان عازم جبهه شد و در عملیات والفجر ۱ در تاریخ ۲۳ فروردین ۶۱ به فیض شهادت نائل آمد و شهید علیرضا‌ مظهری‌صفات در عملیات والفجر مقدماتی عازم جبهه شد و در عملیات بیت‌المقدس ۷ در تاریخ ۲۳ خرداد ۶۷ به شهادت رسید.
https://jahannews.com/vdcfjmdc1w6dyma.igiw.html
jahannews.com/vdcfjmdc1w6dyma.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اعدام فقط