جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

دستگیری ۷۳۹ اغتشاشگر در گیلان

شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 813336
۶۰ نفر از این افراد زن بودند که توسط پلیس و سپاه دستگیر شدند‌.
دستگیری ۷۳۹ اغتشاشگر در گیلان
به گزارش جهان نيوز به نقل از رجانیوز، سردار عزیزاله ملکی فرماندهی انتظامی استان گیلان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تحرکات اخیر در استان گفت: در همان شب های نخست با هوشیاری نیروی انتظامی، سپاه و بسیج توانستیم اغتشاشگران را مهار نماییم.

وی با بیان این مطلب که در این چند شب در کل استان ۷۳۹ نفر از اغتشاشگران دستگیر شدند، گفت: از این تعداد دستگیر شدگان ۶۰ نفر از آنها زن بودند و نکته حایز اهمیت این است که تعداد زیادی از این افراد نیز بومی گیلان نبوده و از سایر استان‌ها برای اغتشاش و آشوب وارد گیلان شده بودند و به اماکن عمومی و اموال خصوصی آسیب وارد کردند.
 
ملکی با بیان اینکه از افراد اغتشاشگر و فریب خورده سلاح های سرد و گرم توسط پلیس کشف و ضبط شده است، افزود: در شب گذشته یک تیم خراب کاری از استان های جنوبی وارد استان شده بود که با هوشیاری نیروی انتظامی گیلان شناسایی و دو نفر آنها دستگیری شدند که از این تیم سه نفره خرابکار و تعدادی سلاح گرم و مهمات و چاشنی های انفجاری کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی گیلان از مردم، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گیلان و رئیس کل دادگستری استان برای پشتیبانی از پلیس تشکر کرد و گفت: در شب دوم توانستیم بر نا آرامی ها مسلط شویم و خوشبختانه در دوشب گذشته تجمعی نداشتیم و امیدواریم دیگر شاهد چنین نا آرامی هایی در استات نباشیم.

وی با بیان این مطلب کخه خط قرمز ما امنیت مردم است گفت: از همینجا به افرادی که فریب خورده هستند اعلام می کنیم که خط قرمز ما امنیت مردم است و از همه انها میخواهیم که به دامن نظام برگردند، از رسانه ها نیز برای اطلاع رسانی به موقع تشکر میکنیم.
 
ملکی افزود: متاسفانه افراد دستگیر شده در رده سنین پایینی بودند که در حال حاضر در اختیار پلیس قرار دارند؛ البته لیدر های آنها شناخته شده و دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در ساعات اولیه این اتفاقات که در حال مدیریت اوضاع بودیم، ۱۰۴ نفر از کارکنان پلیس گیلان در این درگیری‌ها مجروح شدند و تعدادی از خودروها و موتورسیکلت‌های سازمانی و تعدادی خودرو آتش‌نشانی و‌ اورژانس نیز آسیب دیدند.
وی در پایان گفت: شاهد کمترین تخریب‌ها در سطح استان بودیم.
https://jahannews.com/vdcbffbw0rhb8fp.uiur.html
jahannews.com/vdcbffbw0rhb8fp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نظام اسلامی باز هم سربلند خواهد شد و همه دشمنان داخلی و خارجی را ناامید خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
زندان ها كه اين همه جا نداره ، به نظرم ببرن وسط كوير لوت ولشون كنن تا ادب بشن . يا بريزن شون توي دريا