کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دفاع بی شرمانه عضو کارگزاران از آشوبگران +جزئیات

2 مهر 1401 ساعت 14:46

اغتشاشگران در چند روز اخیر باعث شهادت چند نیروی جان بر کف بسیج، کشته شدن مردم بی گناه، آتش زدن مسجد و امامزاده، ضربه به اموال عمومی نظیر بانک و آمبولانس و.... شده اند.


گروه سیاسی جهان نیوز: علی‌محمد نمازی، عضو شورای مرکزی کارگزاران، آشوبگران چند روز اخیر را جوانان معترض نامیده و گفته است: «دقت کنید که سال 88 چند راهپیمایی گسترده اما آرام برگزار شد و حرف آن نارضایتی از انتخابات بود اما پاسخ مناسبی نگرفت و در مقابل آن یک راهپیمایی برگزاری کردند و تصور کردند که مسائل حل شده است. در سال 96 و بعد هم 98 هم همین طور برخورد شد اما دیدیم که نارضایتی ها بر هم انباشته شد. مسائل اخیر نیز نشان می‌دهد که در دفعات قبل به درستی رفتار نشده است. الان نارضایتی‌ها انباشته شده و آنطور که من در خیابان دیدم، خشم از هر حرکت و شعار و صحبت این جوانان‌ می‌بارد.»

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: «در چنین شرایطی محدود کردن اینترنت را به عنوان راهکار انتخاب کرده‌اند اما این موضوع را حل نمی‌کند و مشکل به جای خود می‌ماند لذا نتیجه‌ای از این روش نخواهند گرفت.»

وی در پاسخ به اینکه آیا محدود کردن اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در کوتاه مدت می‌تواند موجب کاهش تجمعات شود؟ گفت: «به نظر من این روش برای این جوانانی که الان در خیابان ها آمده‌اند فایده ندارد چون این نسل راه‌های خنثی‌سازی را بلد هستند».

گفتنی است بی شرمی این فعال اصلاح طلب جایی است که آشوبگرانی که رفتار چند روز اخیرشان چیزی جز توحش نبوده را جوانان کشور و اعتراض انباشته شده نامیده است! اغتشاشگران در چند روز اخیر باعث شهادت چند نیروی جان بر کف بسیج، کشته شدن مردم بی گناه، آتش زدن مسجد و امامزاده، ضربه به اموال عمومی نظیر بانک و آمبولانس و.... شده اند.

یادآور می شود این چهره اصلاح طلب در خردادماه امسال گفته بود: «باید اشتباهات گذشته جبران شود وگرنه دیر می‌شود» و «شاید روزهای پرحادثه‌ای در پیش باشد».

بیشتر بخوانید:
دولت رئیسی سنخیت چندانی با فرهنگ ندارد!
لوکوموتیو نظام به لبه پرتگاه رسیده!
حاکمیت از مردم عذرخواهی کند تا مشارکت بالا برود
باید اشتباهات گذشته جبران شود وگرنه دیر می‌شود
دولت روحانی را باید شش ماه تمدید کرد!
اگر ترامپ دوباره رای بیاورد، باید با او کنار بياييم!


کد مطلب: 813313

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/813313/دفاع-بی-شرمانه-عضو-کارگزاران-آشوبگران-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com