جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

خبر مهم برای معترضان به پیامک خانه خالی/ آخرین وضعیت پیشرفت واحدهای نهضت ملی مسکن

شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 813312
به گفته مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران برای متقاضیانی که پیامک خانه خالی آمده در صورت اعتراض به سامانه مراجعه کرده و اقدام به اصلاح آن کنند.
خبر مهم برای معترضان به پیامک خانه خالی
به گزارش جهان نيوز، خلیل محبت خواه مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: متقاضیانی که به پیامک خانه خالی اعتراض دارند می‌توانند به سامانه املاک، اسکان مراجعه و ثبت اعتراض کنند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران افزود: سامانه املاک واسکان باز است وافرادی که هنوز اطلاعات خود را در سامانه ثبت نکرده اند باید هرچه سریعتر اقدام به تکمیل اطلاعات خود کنند.
 
به گفته مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران برای متقاضیانی که پیامک خانه خالی آمده در صورت اعتراض به سامانه مراجعه کرده و اقدام به اصلاح آن کنند. اما در صورتی که خانه‌های آنها خالی است طبق قانون از آنها مالیات  اخذ می‌شود.

او در ادامه درباره آخرین وضعیت پیشرفت واحدهای نهضت ملی مسکن هم در شهرهای مختلف گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن در استان تهران در شهرهای مختلف از جمله رباط کریم ، اسلام شهر،هشتگرد ،پرند وایوانکی به مرحله اسکلت و فنداسیون رسیده و سرعت اجرای پروژه ها بسیار خوب بوده است.
 
محبت خواه گفت: در پروژه های مسکن ملی تهرانسر سرعت اجرای پروژه بسیار خوب بوده و به مرحله نازک کاری رسیده که البته این پروژه با همکاری سه دستگاه ساخته شده است.
https://jahannews.com/vdcfymdc0w6dyma.igiw.html
jahannews.com/vdcfymdc0w6dyma.igiw.html
مرجع : همشهری آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
....