جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

هموطنان اغتشاشگران را شناسایی کنند

شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 813287
هموطنان گرامی، در صورتی که هرگونه اخبار و اطلاعاتی اعم از عکس، فیلم، مشخصات فردی و ... از اغتشاشگران در اختیار دارند، برای ما ارسال کنند.
هموطنان اغتشاشگران را شناسایی کنند
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، در روز‌هایی به سر می‌بریم که دشمن وحدتمان را نشانه رفته و شاهد تلاش حداکثری و مخرب منافقین و گروه‌های تروریستی و ضدانقلاب در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور هستیم.

دشمن با رفتاری داعش‌گونه، هدفی جز بر هم زدن امنیت اجتماعی جامعه، ندارد و برای رسیدن به این هدف شوم خود از هر حربه‌ای حتی اقدامات تروریستی و ضربه زدن به مال، جان و ناموس مردم برای ایجاد اغتشاش و نارضایتی استفاده می‌کنند؛ لذا از همه کاربران درخواست می‌شود در صورتی که هرگونه اخبار و اطلاعاتی اعم از عکس، فیلم، مشخصات فردی و ... از اغتشاشگران در اختیار دارند، از طریق سایت گرداب محتوای خود را ارسال نمایید.
https://jahannews.com/vdcg7w97uak9qx4.rpra.html
jahannews.com/vdcg7w97uak9qx4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای شناسایی اغتشاشگران و خصوصا کسانی که مرتکب قتل شدند جایزه قرار بدید اونوقت میبینید که چطوری خودشون همدیگه رو میفروشند...