پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آلمان ۰-۱ مجارستان: ژرمن‌ها در آستانه سقوط! +فیلم

شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 813283
تیم ملی آلمان در دیداری از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، مغلوب میهمان خود مجارستان شد.
شکست آلمان با سوپرگل دیدنی مجارها +فیلم
به گزارش جهان نيوز، دور پنجم از مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا برگزار شد و در دیداری از گروه اول این پیکارها، آلمان در زمین خود با یک گل مغلوب مجارستان شد.

بر اساس گزارش ورزش سه، دقایق ابتدایی این بازی بدون حمله خاصی از سوی دو تیم دنبال شد تا اینکه میهمان در نخستین فرصت جدی خود به گل رسید.

در دقیقه 17 ارسال کرنر زمینی دومینیک سوبوسلای به روی دروازه با ضربه بغل پا و دیدنی آدام ژالای همراه شد و توپ به دور از دستان تراشتگن وارد دروازه شد تا مجارستانی‌ها در رد بول آره‌نا استادیوم از میزبان قدرتمند خود پیش بیفتند.


 
در دقیقه 25 مجارها تا باز کردن دوباره دروازه آلمان پیش رفتند. یک ارسال از سمت چپ به سوبوسلای رسید و ارسال او در دهانه دروازه نیز، موقعیت فوق العاده ای را برای گازداگ خلق کرد ولی ضربه بد او را ترشتگن مهار کرد.

در دقیقه 39 آلمان می توانست به گل مساوی دست پیدا کند ولی ضربه سر مولر را پیتر گولاچی مهار کرد. در نهایت بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم آلمان 2 موقعیت خوب گلزنی را از دست داد. ابتدا ضربه مولر از کنار دروازه به بیرون رفت سپس شوت روی پای سانه فرصت بهتری برای گل تساوی بود که باز هم گولاچی با واکنشی به موقع و دفع توپ با پا، مانع از گلزنی میزبان شد.

در دقیقه 53 آلمان ها موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند که مردود اعلام شد.

پاس پشت مدافعین از گوندوغان به هافمن رسید و این بازیکن توپ را برای مولر کاشت که شوت محکم مهاجم کهنه کار آلمان به گل تساوی تبدیل شد اما پیش از آن، هافمن در زمان دریافت پاس از گوندوغان در شرایط آفساید قرار داشت.


در دقیقه 60 کیمیش با یک شوت راه دور دروازه مجارستان را تهدید کرد که ضربه او با برخورد به بازیکنان میهمان به شکل فوق العاده خطرناکی از کنار دروازه راهی کرنر شد.

در دقیقه 86 مجارستان حتی می توانست به گل دوم نیز برسد. در یک موقعیت تک به تک، این ترشتگن بود که توانست ضربه کلاینهایسلر را مهار کرد و مانع از افزایش اختلاف 2 تیم شد.

در نهایت حملات آلمان ها برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و این دیدار با تک گل ژالای به سود مجارستان به پایان رسید تا اکنون ژرمن ها برای صعود به دور بعد، در بازی پایانی نیازمند پیروزی برابر انگلیس باشند و در عین حال امیدوار باشند که ایتالیا نتواند مقابل مجارستان به پیروزی برسد.
https://jahannews.com/vdcc41q412bqsi8.ala2.html
jahannews.com/vdcc41q412bqsi8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *