پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۸

یکشنبه ساعت ۱۶؛ اجتماع بزرگ امت رسول الله

شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 813265
جمعی از اقشار مختلف مردم، هیئت عزاداری و قاریان قرآن در حمایت از مسجد، قرآن کریم و پرچم مقدس کشورمان تجمع خواهند کرد.
یکشنبه ساعت ۱۶؛ اجتماع بزرگ امت رسول الله
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، جمعی از اقشار مختلف مردم، هیئت عزاداری و قاریان قرآن در حمایت از مسجد، قرآن و پرچم مقدس کشورمان تجمع خواهند کرد.

این مراسم ساعت ۱۶ یکشنبه با حضور دسته های عزاداری و مداحان اهل بیت با عنوان « اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) » برگزار خواهد شد.

تجمع کنندگان در بخشی از مراسم راهپیمایی نیز می کنند که این راهپیمایی از میدان امام حسین علیه السلام تا میدان انقلاب ادامه خواهد شد.

مردم همچنین از ۴ مسیر کارگر شمالی، کارگر جنوبی، خیابان آزادی و خیابان انقلاب در مراسم حاضر خواهند شد و در پایان نیز از  سخنرانی حجت الاسلام حاج علی اکبری بهره خواهند برد.
 
https://jahannews.com/vdcce1q4p2bqsi8.ala2.html
jahannews.com/vdcce1q4p2bqsi8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صابر
تجمع دشمن شکن ...تجربه ثابت کرده هر وقت مردم پای کار آمدن معاندین منکوب شدن و بر سر جای خود نشسته و رفتن تا چند سال دیگر و یک فتنه ای دیگر ....البته مسئولین امنیتی باید نیک بدانند که از قبل باید طرح فتنه را در نطفه خفه کرد ......
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران بدانند این مردم در کنار دولت انقلابی خواهند ماند و نخواهند گذاشت غربگرایان و فتنه گران به اهداف خود برسند. مردم همیشه بصیرت خود را نجات داده اند.
Iran, Islamic Republic of
مردم یعنی ذوالفقار رهبری.
تا در نیام است، برق و رعد آن پنهان است، آنگاه که از نیام و غلاف بیرون میاید غرش و برش آن چشم هایی را روشن و چشم هایی را کور می کند.
Iran, Islamic Republic of
خب الان این اجتماع برگزار کننده اش کیه؟ این اجتماعات رو مگه شورای هماهنگی تبلیغات نباید اعلام بکنه؟
Iran, Islamic Republic of
چه فرقی دارد کی برگزار میکند . تجمع مردمی است. مردمی که از فتنه بیزار هستند.
حسین رضی
Iran, Islamic Republic of
با کدوم مترو میشه رفت؟ کدوم مترو پیاده شیم که بتونیم تو دسته ها هم شرکت کنیم؟
فاطمه
United States
خدا اجرتون بده
باید اونایی که به مقدسات بی حرکتی کردن پرچم موکب ها و ایران رو سوزوندن قران و مسجد سوزوندن رو در ملع عام اعدام کنن تا دیگ کسی پاشو از حدش فراتر نذاره
...
United States
مشهد هم هست؟