جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تغییر زمان بررسی صلاحیت زاهدی‌وفا

جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 813223
جلسه بررسی صلاحیت زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دوازدهم مهر برگزار می‌شود.
تغییر زمان بررسی صلاحیت زاهدی‌وفا
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، نامه معرفی محمدمهدی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز (سه‌شنبه ۲۹ شهریور ماه) از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

چند تن از اعضای هیئت رئیسه طبق پیش‌بینی‌ها اعلام کرده بودند که جلسه رسیدگی به صلاحیت و بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز (یکشنبه ۱۰ مهر ماه) برگزار خواهد شد.

اما در جلسه اخیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و با تصمیم این هیئت، جلسه بررسی صلاحیت آقای زاهدی‌وفا روز (سه‌شنبه ۱۲ مهرماه) برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه هفته آینده مجلس جلسه علنی ندارد، هیات رییسه جلسه بررسی صلاحیت را در روز ۱۲ مهر تعیین کرد تا فرصت کافی برای ارائه برنامه‌های وزیر پیشنهادی و پاسخ به نقطه نظرات و دغدغه‌های وکلای‌ملت وجود داشته باشد.

کمیسیون‌های تخصصی مجلس این هفته جلساتی با حضور وزیر پیشنهادی کار جهت ارائه برنامه‌های آقای زاهدی وفا و پاسخ به سوالات نمایندگان داشتند.

مجلس شورای اسلامی هفته آینده همزمان با تعطیلات (۲۸ و ۳۰ صفر) جلسه علنی نخواهد داشت بنابراین جلسات کمیسیون‌های تخصصی با وزیر پیشنهادی کار ۲ هفته دیگر و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز ۲۴ خرداد ماه از سمت خود استعفا کرد و از آن تاریخ این وزارتخانه به سرپرستی محمدمهدی زاهدی وفا اداره می‌شود که طبق مهلت قانونی ۳ ماهه در تاریخ ۲۴ شهریور ماه فرصت دولت برای اداره این وزارتخانه توسط سرپرس به پایان رسید و تا این روز باید وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی می‌شد.
https://jahannews.com/vdcgxw97wak9qx4.rpra.html
jahannews.com/vdcgxw97wak9qx4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *