شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲
شهردار تهران خبر داد:

۴۰۰ هزار واحد مسکونی خالی در مناطق بالاشهر تهران وجود دارد

پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 813092
زاکانی گفت: در حال حاضر بالغ بر ۴۰۰ هزار واحد مسکونی خالی در مناطق بالای شهر مثل منطقه ۱، ۲، ۴ و ... وجود دارد.
۴۰۰ هزار واحد خالی در بالای شهر تهران وجود دارد
به گزارش جهان نيوز، آئین امضای تفاهم‌نامه تامین ۳۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت امروز چهارشنبه سی‌ام شهریور ماه سال جاری با حضور شهردار تهران و برخی از مسئولان حوزه مسکن برگزار شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در این مراسم اظهار کرد: برای کلانشهر تهران و رفع مشکلات موجود نیاز به یک نگاه جدید و عملکرد تازه داریم.

وی اضافه کرد: امروز ما انباشتی از مشکلات متعدد در کنار خوبی‌ها است و بسیاری از شهر‌ها و کشور‌ها جلوتر یا عقب‌تر از کشور ما هستند.

زاکانی افزود: برای تحقق برنامه‌ای که برای سال ۱۴۰۶ در نظر گرفته‌ایم نیاز به یک برنامه‌ای دقیق است که تغییر و تحول لازم را بتوان ایجاد کرد.

وی تأکید کرد: ما مدنظر داشتیم که با جلب مشارکت و بهره‌مندی از حضور نخبگان به اهداف ارتقاء وضعیت دست پیدا کنیم.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: ما با عنوان یک مسئول هستیم که به همه حتی به افراد آسیب خورده خدمتی را ارائه بدهیم.

وی اضافه کرد: ۵ هزار و ۳۵۰ تخت در یکسال اخیر برای پذیرش و اسکان کارتن‌خواب‌ها که هیچ کسی سراغ آن‌ها نمی‌آمد و مثلا یا زخم باز داشتند یا صغر سن و کبر سن، اختصاص دادیم.

شهردار تهران یادآور شد: یک شرایطی را ایجاد کردیم تا با مسئولیت پذیری در حوزه‌های مختلف وارد شده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

زاکانی در ادامه گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر دیگر به ظرفیت نگهداری از معتادان متجاهر افزوده می‌شود و اقدامات فوق را برای این انجام دادیم که منویات رهبری را در این زمینه محقق کنیم.

وی اضافه کرد: حل چیز‌هایی که به یک نوعی غیر قابل تصور بود، الحمدلله در این مسیر فراهم شد و ما همه توان خود را در این راه به کار گرفتیم.

شهردار تهران افزاود: در حال حاضر بالغ بر ۴۰۰ هزار واحد مسکونی خالی در مناطق بالای شهر مثل منطقه ۱، ۲، ۴ و ... وجود دارد.

زاکانی تصریح کرد: شهرداری تهران برای حل مشکل مسکن مردم پایتخت وارد عمل شده است و از ظرفیت ۱۲ هزار بافت فرسوده هم در این خصوص استفاده می‌کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: حل مشکل حمل و نقل عمومی، ترافیک و آلودگی هوا، بی‌مسکنی امید را در جامعه از بین برده است و ما در شهرداری در این راستا ۱۰۰ هزار میلیارد پروژه جدید قابل مشارکت را تعریف کردیم و برای تحقق اهداف تعریف شده در پروژه‌های فوق بانک‌ها بزرگترین محمل همکاری هستند.
https://jahannews.com/vdcaoenau49n6w1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaoenau49n6w1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دقیقا درست میگه یه مدت منزل پدرم زعفرانیه بود شب که میشد ۸۰ درصد خونه ها چراغاشون خاموش بود کاملا مشخص بود
Iran, Islamic Republic of
.....