جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رونالدینیو: مسی اسطوره فوتبال نیست

پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 813081
همبازی سابق لیونل مسی در بارسلونا گفت:نمی توان مسی را به عنوان اسطوره فوتبال شناخت.
رونالدینیو: مسی اسطوره فوتبال نیست
به گزارش جهان نيوز، رونالدینیو ستاره برزیلی دنیای فوتبال امشب در دیداری دوستانه در خنت بلژیک پا به مستطیل سبز خواهد گذاشت.به همین بهانه در نشست خبری پیش از این دیدار نیز حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 یکی از سوالات از رونالدینیو در مورد لیونل مسی بود و اینکه آیا او را بهترین فوتبالیست تاریخاست که سطوره برزیلی در پاسخ گفت: نه . دشوار بتوان گفت که لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. مسی شاید بهترین بازیکن دوره خودش باشد اما فوتبالیست‌های بزرگ زیادی مثل پله و دیه‌گو مارادونا داریم که در دوران خودشان شماره یک بودند. در هر صورت من از این مقایسه‌ها خوشم نمی‌آید.

رونالدینیو در مورد شرایط بارسلونا با مربیگری ژاوی هم گفت: بارسا فصل قبل خوب کار نکرد، هرچند با آمدن ژاوی شرایط بهتر شد. بارسا، لیونل مسی و چند بازیکن دیگرش را از دست داده بود و در دوران بازسازی قرار داشت. اما فصل جاری خریدهای خوبی داشته‌اند و همه چیز مهیاست تا بارسا به موفقیت برسد. من خوشبین هستم و امیدوارم ژاوی بتواند بارسا را به جایگاه شایسته اش برساند.
https://jahannews.com/vdcivpavzt1azu2.cbct.html
jahannews.com/vdcivpavzt1azu2.cbct.html
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *