کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نمک نشناسی؛

واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به خباثت بارزانی/ آن موقع که ایران دنبال دفاع از دختران کُرد بود شما مشغول پولشویی و لاابالیگری بودید

30 شهريور 1401 ساعت 15:11

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به تماس تلفنی مسعود بارزانی با خانواده مرحومه مهسا امینی، توئیتی را منتشر کرد.


به گزارش جهان نیوز، پس از ماجرای فوت غم انگیز مهسا امینی برخی از افراد در داخل کشور و برخی در خارج همه تلاش خود را انجام دادند تا از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

یکی از این افراد مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق است. وی در تماس تلفنی خود با خانواده مرحومه مهسا امینی که ظاهرا با هدف همدردی(!) انجام شده بود تلاش کرد که از احساسات قومیتی سوءاستفاده کرده و ماجرا را برای برخی از مردم کُردزبان رنگ و بوی دیگر ببخشد.

در همین باره، دکتر ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به تماس تلفنی مسعود بارزانی با خانواده مرحومه مهسا امینی با انتشار توئیتی با درج هشتگ لاشخور سیاسی نوشت:

«در روزمرگی وزارت خارجه، بارزانی می‌خواهد از نمد فوت مهسا امینی برای خود کلاه بسازد. وقتی ما در حال دفاع از دختران ایزدی و کُرد بودیم، شما به دنبال لاابالیگری و پول‌شویی بودید. اگر دردتان دختران کردستان بود آن موقع می‌ایستاد و می‌جنگیدید».
 


لازم به ذکر است در ماجرای حمله گروهک تروریستی داعش به کردستان عراق، بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق پس از ناامیدی از حمایت آمریکایی‌ها، فورا با حاج قاسم سلیمانی برای کمک تماس گرفت و در نهایت با حضور فوری نیروهای ایران به همراه تجهیزات و مهمات، از سقوط کردستان عراق جلوگیری به عمل آمد.


کد مطلب: 813047

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/813047/واکنش-عضو-کمیسیون-امنیت-ملی-مجلس-خباثت-بارزانی-موقع-ایران-دنبال-دفاع-دختران-ک-رد-مشغول-پولشویی-لاابالیگری-بودید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com