جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۸

آمار استاندار تهران از اغتشاشگران

چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 813010
رصدهای اطلاعاتی و بررسی های فنی حاکی از آن است؛ حدود ۱۸۰۰ نفر از افراد حاضر در تجمعات دوشنبه شب تهران، سابقه حضور در تجمعات و بعضا اغتشاشات قبلی را دارند.
https://jahannews.com/vdca6enaw49n6w1.k5k4.html
jahannews.com/vdca6enaw49n6w1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شجاع
Iran, Islamic Republic of
چرا با این افراد برخورد قابل توجه نمی شود و زود آزاد میشوند که هر بار باید برای نظام مشکل ایجاد کنند نکنند .
حمید
Iran, Islamic Republic of
این نتیجه همان رافت اسلامی است. آقای رئیس محترم قوه قضائیه این افراد باید به جرم افساد فی الارض و تخریب اموال عمومی به اشد مجازات محکوم شوند.
Iran, Islamic Republic of
چرا این تفراد با داشتن اینهمه سابقه آزاد هستند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
باید افرادی که در اغتشاشات حضور دارن اسامیشون ثبت بشه این موقع پیام براشون بره که باید خودشون معرفی کنن به مراجع مربوطه تا پایان درگیریها ، اگر معرفی نکردن کارت ملی غیرفعال بشه تا هیچ کار اداری نتونن انجام بدن
Iran, Islamic Republic of
اعترافات اینها و وابستگی شان به گروههای معاند و تحریک شدنشان توسط فضای مجازی را لطف و لطفا در تلویزیون و خبر بیست سی پخش کنید تا مردم بیشتر آگاه شوند.
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر دسمنان ایران زمین لطفا هرچه سریعتر این حرامزاده ها را از کف خیابان جمع کنید.
Iran, Islamic Republic of
پس معلومه برخورد قبلی با اینها اونقدر لطیف و ملایم بوده که دوست دارند دوباره پلیس را ببینند و ترس و نگرانی از مجازات در ذهنشون تداعی نمی شه.
Iran, Islamic Republic of
باید با اینها مثل اسرائیل و آمریکا و انگلیس و فرانسه برخورد کرد، یا مثل ترکیه ، کرنش و مماشات و انفعال بیش از حد اینهارو جسور و پررو کرده .