سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

به نام مهسا به کام تجزیه‌طلبان/رد گروهک‌های تروریستی دربرخی شهرها

چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 812958
برخی شهرهای کشورمان طی سه‌شنبه‌شب شاهد تجمعاتی بودند که متأسفانه با تحریک معاندان به آشوب کشیده شد تا موضوعی که به نام «مهسا امینی» شروع‌شده است حالا به کام گروهک‌های تروریستی تمام شود.
به نام مهسا به کام تجزیه‌طلبان
به گزارش جهان نيوز، بعد از درگذشت تلخ «مهسا امینی» ماجرای ناآرامی‌ها و تجمعات در برخی از استان‌های کشور از روز خاک‌سپاری دختر ۲۲ ساله سقزی آغاز شد و پس‌ازآن سنندج و سپس تعدادی دیگر از استان‌ها شاهد تجمع‌ها، اعتراضات و در برخی شهرها آشوب خیابانی بودند.

اما این تجمع‌ها به‌مرور با شعارهای هنجارشکنانه و تخریب اموال عمومی توسط عده‌ای همراه شد. هتک حرمت به مقدسات، ورود گروهک‌های تروریستی به میدان، فراخوان و تهییج افکار عمومی توسط تجزیه‌طلبان و ضرب‌وجرح نیروهای پلیس تنها بخشی از اتفاقاتی بود که نشان داد موضوعی که به نام مهسا امینی شروع‌شده است حالا دارد به کام تجزیه‌طلبان و آشوبگران تمام می‌شود.

شامگاه سه شنبه برخی از شهرهای کشور با تجمع‌هایی مواجه بودند؛ در شهر رشت «مسجد سبزه‌میدان» به آتش کشیده شد و برخی آشوبگران ضمن حمله به آمبولانس اورژانس و آتش زدن بانک پاسارگاد شعبه بیستون اقدام به تخریب اموال عمومی و ضرب و شتم مأموران پلیس کردند.


تجمع در اردبیل از ساعت حدود ۱۹:۳۰ در میدان شریعتی، چهارراه امام به‌طرف بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی (پیاده راه عالی‌قاپو) شروع شد اما با حضور نیروهای انتظامی معترضان متفرق شدند و هم‌اکنون آرامش در شهر برقرار است.

در تبریز تجمع محدودی شکل گرفت درحالی‌که حاضران در این تجمع با سر دادن شعار «دوروپ باخان بی‌غیرت» مردم را مورد خطاب قرار داده و برای حضور در آشوب ترغیب می‌کردند که درنهایت تجمع با پراکنده شدن معترضان پایان یافت.
در کرمانشاه حدود ۲۰۰ نفر در خیابان نوبهار اقدام به تجمع کرده و متأسفانه برخی حاضران با به آشوب کشاندن تجمع تعدادی از نیروهای پلیس را زخمی کردند. در احمدآباد و فلسطین مشهد هم آشوبگران موتور پلیس به همراه مأمورش را آتش زدند!

در تجمع رخ‌داده در شهر قزوین که به اغتشاش کشیده شد حدود ۲۰۰ نفر در خیابان خیام حضور داشتند و یک خودروی مینی‌بوس نیروی انتظامی توسط آشوبگران به آتش کشیده شد. وضعیت شهر هم‌اکنون آرام شده است.

تجمع‌هایی از همدان و ایلام هم توسط خبرنگاران مهر گزارش شد که هم‌اکنون اوضاع در این شهرها عادی شده است.


وقوع این رخدادها در حالی است که خبرهایی از دستگیری تعدادی از عوامل صحنه‌گردان گروهک‌های تروریستی کومله و دمکرات در اعتراضات پراکنده جنوب استان آذربایجان‌غربی رسانه‌ای شده است. یک منبع آگاه گفته است: این افراد نفوذی صحنه‌گردانی اعتراضات را به عهده داشتند که طی اشراف اطلاعاتی توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیرشده‌اند.

دستگیری این افراد در حالی است که در روزهای اخیر گروه‌های تروریستی تجزیه‌طلب کومله و دموکرات از تجمعات اعتراضی استان‌های آذربایجان غربی و کردستان حمایت و برخی از افراد شرکت‌کننده در تجمعات شهرهای جنوبی آذربایجان غربی و چند شهر کردستان از نمادهای گروهک‌های تجزیه‌طلب استفاده کردند.

همچنین اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان هم گفته است: ضدانقلاب و گروهک‌های معاند به دنبال سناریوی کشته‌سازی هستند لذا خانواده‌ها باید مراقب فرزندانشان باشند.

وی از کشته‌شدن مشکوک سه فرد در حاشیه تجمعات غیرقانونی در شهرهای استان خبر داد و گفت: تحقیقات نشان داده که این افراد توسط معاندین نظام و با اسلحه جنگی که هیچ‌کدام از رده‌های امنیتی و نظامی در استان استفاده نمی‌کنند کشته‌شده‌اند.


وی ادامه داد: قطعاً این یک سناریوی دشمن است چرا که بلافاصله مشخصات و تصویر آن فرد در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش شد.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: آن‌ها فرد دیگری را با همان شرایط در خودرویی در کنار بیمارستان سقز رها کرده بودند و باید مراقبت کنیم و اجازه ندهیم از این ابراز احساسات جوانان، دشمنان سوءاستفاده کنند و داغ دیگری بر داغ‌های ما اضافه کنند. مرگ نفر سوم نیز مشکوک و در دست بررسی است.

در تأیید صحبت‌های زارعی کوشا خبرنگار مهر از مهاباد گزارش داد که عصر امروز برخی رسانه‌های معاند با انتشار تصویر یک آگهی ترحیم مدعی شدند زنی که روز گذشته در مهاباد زخمی شده، فوت کرده است در حالی که این زن در گفتگویی ویدئویی ضمن توضیح اینکه روز گذشته سرش به علت اصابت سنگ اغتشاشگران شکسته است، تأیید کرد که بعد از پانسمان سرش به خانه خود برگشته و در حال استراحت است!

هم اکنون آرامش به شهرهای مختلف کشور بازگشته ولی حجم خسارات به اموال عمومی در برخی شهرها بالا گزارش شده است.
https://jahannews.com/vdcamunaa49n6o1.k5k4.html
jahannews.com/vdcamunaa49n6o1.k5k4.html
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نمیخوایم یه حالی به این تجزیه طلبهای کثیف بدیم!؟.