سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲
۲۰

منافقین وارد شدند/ آتش زدن مسجد و تعرض به زنان در تجمعات

چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 812953
تکرار تبدیل اعتراض به آشوب و اغتشاش توسط حامیان تروریسم، ضرورت هشیاری مردم را مضاعف کرده است.
آتش زدن مسجد و تعرض به زنان در تجمعات
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در حالیکه جمع زیادی از مردم از درگذشت مرحوم مهسا امینی متاثر بوده و منتظر اعلام نتایج تحقیقات پزشکی در این باره هستند، برخی تجمعات اعتراضی نیز طی روزهای گذشته در بعضی شهرها و دانشگاه‌ها از جمله تهران برگزار شد.

با این حال طبق یک روال مسبوق به سابقه، با تحریک رسانه‌های خارج نشین و ورود عناصر سازمان یافته این تجمعات بویژه از شب گذشته وارد فاز رادیکالی شده و در نقاط متعددی اقدامات آشوبگرانه توسط عده‌ای دیده می‌شود که با روح اعتراض مدنی کاملاً در تعارض است.

در برخی نمونه‌ها مثلاً در‌ مشهد یک فرد پلیس توسط افراد مشکوکی به آتش کشیده شد و این درحالی بود که عده دیگری از مردم معترض بلافاصله تلاش کردند لباسهای مشتعل او‌ را خاموش کنند. بدن این پلیس با سوختگی‌های جدی مواجه شده است. 

در شهر رشت نیز تصاویری از به آتش کشیدن یک مسجد منتشر شده که به هیچ‌وجه با فرهنگ مردم ایران نسبتی ندارد و از نشانه‌های روشنی برای ورود عناصر سازمان یافته حکایت می‌کند. همچنین یک امامزاده در همدان با آتش مورد تعرض قرار گرفته است. 

در مناطق متعددی نیز چندین پلیس به نحو ناجوانمردانه‌ای با ضرب و شتم‌های سنگین مواجه شده‌اند که حال جسمی برخی از آنها مناسب گزارش نشده است. 

جسارت غم انگیز‌ به پرچم ایران، حمله عجیب و آشوبگرانه به برخی آمبولانس‌های بیمارستان‌ها و تعرض به خانمهای محجبه از موضوعات دیگری است که غیرمردمی بودن این تحرکات و بی‌ربط بودن آنها به سوگواری برای مهسا امینی را روشنتر می‌کند. 

برخی افراد که امشب در مناطقی از تهران حاضر بودند اعلام می‌کنند که بعضی هسته‌ها در این تجمعات به صورت هماهنگ، با تخریب هدفمند و گسترده و به شکل سامان یافته‌ای عمل می‌کنند و بعضاً روشهایی را در نبردهای خیابانی به کار می‌برند که کم سابقه بوده و از هماهنگی و آموزشهای پیشینی آنها حکایت می‌کند. 

استاندار کردستان نیز امشب از کشته شدن سه نفر در این شهر خبر داد و گفت که این افراد با گلوله اسلحه هایی کشته شده اند که در اسلحه های سازمانی نیروهای ایرانی وجود ندارد.

در پوشش و تحریک تبدیل اعتراض و تاثر به اغتشاش و آشوب و اقدامات ضد ایرانی و اسلامی، رسانه سعودی اینترنشنال، زیر نظر بن سلمان، که از حامیان اصلی تروریسم داعشی است، میدان‌داری می‌کند.
 
بی‌بی‌سی فارسی وابسته به دولت انگلیس نیز همچون همیشه از صحنه‌گردانان این ماجراست. برخی کانالهای وابسته به منافقین نیز به صورت گسترده فیلمهایی از آتش‌زدنها و ضرب و شتمهای پلیس و افراد محجبه منتشر و حاضرین در تجمعات را به گسترش این مسائل تحریک می‌کنند.
https://jahannews.com/vdcft0dcmw6dy1a.igiw.html
jahannews.com/vdcft0dcmw6dy1a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آریو از سوئد
Iran, Islamic Republic of
هر جامعه ای یک سری رفتارها و قوانین نوشته و نانوشته اجتماعی داره . اینها خط قرمزهای اون جوامع هستند که نباید کسی از اونها عبور کنه. یادم هست که سالهای ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۸ ترکها و اعراب پناهنده و با حجابی در جامعه سوئد وجود داشتند که بخاطر داشتن حجاب نمی توانستند در جامعه حضور فعال داشته باشند. اونها یا میبایست در خانه می ماندند یا اینکه برای ورود به اجتماع روی روسری خود را با کلاه گیسی میپوشاندند تا از عرف و فرهنگ عمومی جامعه عدول نکنند. در فرانسه و بلژیک همین الان به این شکل است. در جامعه ما هم همینطور است. نباید کسی از خط قرمزها عدول کند و جامعه را تحریک کند.
Iran, Islamic Republic of
تجربه مکرر نشان داده هر وقت در فتنه ها شعار های تند علیه دین و سوزاندن قران و حمله به مقدسات اتفاق میافتد نشان از ورود میلیشیای بهایی - منافق و عناصر رادیکال اصلاحات است .
دادار
Iran, Islamic Republic of
چه کسی باید از ناموس و جان و مال مردم محافظت کند
چرا با یک سری بی ناموس وحشی مماشات می شود وقتی در فضای مجازی جلوی اکاذیب و هجمه های دشمنی گرفته نمی شود و هر کس به خود اجازه دخالت در هر اموری را می دهد فضای جامعه بهتر از این نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
یک داعشی بعیده قرآن و مسجد آتش بزنه ولی به راحتی آدم میکشه و اونن به فجیع ترین وضع ممکن
یک بهائی میتونه قرآن و مسجد آتش بزنه
یک منافق فرقه سفاک رجوی میتونه همه این کارارو بکنه
Iran, Islamic Republic of
خدا نکند امنیت از ایران سلب شود و چنگالهای خونین و خشن عناصر و جریان های داخلی پلید تر از داعش قدرت پیدا کنند وگرنه فجایع خونباری صدها برابر خوفناکتر از سوریه و عراق و لیبی و افغانستان در ایران رقم خواهد خورد . مردم مواظب باشند .
رضا
Iran, Islamic Republic of
چرا نیروهای مردمی و بسیج و سپاه و ارتش و نیروی انتظامی از مردم و امنیت و ارامش واسایش وارد عمل نمی شوند . تمام غرب و اراذل و اوباش و منافقان و تجزیه طلبان و وهابیت وبهاییت و داعشی ها و تکفیری ها و سلطنت طلبان و معاندان و مخالفان داخلی و خارجی متحد شده اند تا با کمک صهیونیست ها این مردم و انقلاب و ایران وایرانی را نابود کنند ..
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
‏سلبریتی‌ها در تلویزیون: تبلیغ کننده‌ی شامپو و ماست و دوغ و چای و آب‌میوه و برنج و سس گوجه و پوشاک و ابزار و یراق و لوازم خانگی و ...

سلبریتی‌ها در فضای مجازی: نظریه پرداز سیاسی و نظامی و اقتصادی و فرهنگی و چالش‌های اجتماعی و زیست محیطی و فلسفه و عرفان و فقه و ...

راغب
Iran, Islamic Republic of
با اقتدار بنویسید پرچم جمهوری اسلامی ایران. چرا نوشتید پرچم ایران
Iran, Islamic Republic of
برخورد قاطع باید شود جلوی شرارت را با لبخند نمی گیرند.
Iran, Islamic Republic of
این کارها را شعبان بی مخ ها انجام می دهند . نه مردم معترض
Iran, Islamic Republic of

چرا زن محجبه رو باید مورد تعرض قرار بدن و کسی کاری نکنه. کجان جوونهای باغیرت جبهه‌ها. شهید مبارزه با درویش های داعشی کجاس. حسین حسین گوهای اربعین کجان .
محمد مقدس
Iran, Islamic Republic of
اینجا مملکت حضرت صاحب الزمان (عج)هست وقرآن کتاب خداست آتش زنندگان کتاب آسمانی همانا دشمنان خدا ورسول خدا (ص)هستند وکاری از پبش نخواهند برد به قول مولوی علیه الرحمه چراغی را که ایزد برفروزد
هرآنکس پف کند ریشش بسوزد قرآن کریم فرموده است :
انانحن نزلناالذکر وانا له لحافظون همانا ما خود قرآن رانازل کردیم وخود از آن محافطت میکنیم
Iran, Islamic Republic of
تعجب من از اون انقلابی ها و مسئولینی هست که همیشه خدا دیر از خواب بیدار می شوند ....!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ
ترجمه:
و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.
مير قليچ
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا دکتر پزشکیاننمی خواد ببینه، این خانم محجبه کمتر از اون دختری است که عکس کومله بودنش همه جا پخش شده؟؟؟!!!. .
United States
من هم اعتراض دارم ولی یک انسانِ نرمال نمیتونه این داعشی بازیها را دربیاره
رضا
Iran, Islamic Republic of
ازسلبریتیهای وطن فروش گرفته تا بقیه اشوبگرانو باید بگیرن پوستشونو بکنن واصلا مدارا نکنن .
Iran, Islamic Republic of
لعنت به هرکی اغتشاگره کافران انشالله مسجد وقرآن بزنه به کمرتون همونطور که این سالها ازسربلندی نظام سوختین ازاین به بعدم خواهین سوخت نسلتون اززمین برداشته میشه
Iran, Islamic Republic of
این خون های به ناحق ریخته به گردن باعث وبانی این آشوب هاست. چرا خانواده ی مهسا امینی اعلام برائت از آشوب گران نمی کنند؟