کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بغض رئیس‌جمهور در هواپیما/ باید صدای ملت ایران باشم +فیلم

29 شهريور 1401 ساعت 16:44

رئیس‌جمهور که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا سفر کرده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به حضور در خاک آمریکا مردم چه انتظاری از شما دارند، با صدایی بغض‌آلود گفت: طبیعتاً باید صدای ملت ایران باشم.


به گزارش جهان نیو‌ز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به حضور در خاک ایالات متحده مردم چه انتظاری از شما دارند گفت: در جایگاهی قرار گرفته‌ام و طبیعتاً باید صدای ملت ایران باشم (بغض می‌کند). باید بر اساس وظیفه‌ای که دارم صدای ملت ایران را برسانم و بگویم این ملت عدالت خواهی داشته است.

 
رئیسی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه به یاد چه چیزی افتادید، گفت: به یاد شهدا افتادم.
 
وی تصریح کرد: باید این صدا را برسانیم هرکسی از هر تریبونی وظیفه دارد این کار را انجام دهد. ما هم به اقتضای این موقعیتی که مال ما نیست؛ شهید سلیمانی و حضور ملت، این قدرت را خلق کرده است این قدرت برای ملت است اگر کسی فکر کند که این قدرت از آنِ اوست خطاکرده است.
 
رئیسی اظهار داشت: قدرتی تولید شده است این قدرت را خون شهدا و هدایت های امام و رهبری ایجاد کرده است.
 
رئیس جمهور گفت: این قدرت را صبوری مردم ( که در این 31 سال مثال زدنی بوده است) به وجود آورده حالا اگر کسی به عنوان نماینده در این جایگاه قدرت، (که خودش یک طلبه است نباید احساس کند که کسی است) قرار گرفته باید احساس کند نماینده آن قدرتِ تولید شده است که با توکل بر خدا و با حضور و صبر ایجاد شده است.

فیلم


کد مطلب: 812913

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/812913/بغض-رئیس-جمهور-هواپیما-باید-صدای-ملت-ایران-باشم-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com