پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

«امین تارخ» همچنان در آی سی یو بستری است

سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 812901
وی همچنان در بخش آی سی یو بیمارستان بستری است، ما هم منتظریم تا همسرم وضعیت ثابتی پیدا کند تا بتوان درباره ادامه روند درمان صحبت کرد. وی درباره نظر پزشکان در خصوص وضعیت جسمانی تارخ افزود: پزشکان امیدوارند.
«امین تارخ» همچنان در آی سی یو بستری است
به گزارش جهان نيوز، منصوره شادمنش در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین وضعیت «امین تارخ» پس از سکته قلبی گفت: وی همچنان در بخش آی سی یو بیمارستان بستری است، ما هم منتظریم تا همسرم وضعیت ثابتی پیدا کند تا بتوان درباره ادامه روند درمان صحبت کرد.

وی درباره نظر پزشکان در خصوص وضعیت جسمانی تارخ افزود: پزشکان امیدوارند که شرایط هرچه زودتر بهتر شود و می‌گویند که وضعیت همسرم از لحظات اول بسیار بهتر بوده و رو به بهبود است.

امین تارخ سابقه بیماری قلبی را داشته است
همسر بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر در همین رابطه ادامه داد: واقعیت امر همسرم سابقه بیماری قلبی داشته و این اولین باری نیست که مشکل قلبی برای وی دردسرساز شده است.

شادمنش درباره وضعیت هوشیاری امین تارخ خاطرنشان کرد: بالاخره وی سکته قلبی را پشت سر گذاشته و در آی سی یو بستری است، پس هوشیاری وی در حدی است که این مشکلات را پشت سرگذاشته باشد، همه ما امیدواریم که با ثبات وضعیت او را به بخش منتقل کنند.
https://jahannews.com/vdciuravzt1az32.cbct.html
jahannews.com/vdciuravzt1az32.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا خیر بده خانمش را که گفته بیماری قبلی داشته، وگرنه الان میگفتن مورد ضرب و شتم قرار گرفته