شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

سوابق وزیر پیشنهادی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی

سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 812879
برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین نشست شورای مرکزی اجلاسیه دوم فراکسیون انقلاب اسلامی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی بررسی شد.
سوابق وزیر پیشنهادی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی
به گزارش جهان نيوز به نقل از خانه ملت، اولین جلسه شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه دوم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و به منظور بررسی برنامه‌ها و سوابق پیشنهادی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بامداد امروز (سه شنبه، ۲۹ شهریورماه) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس مجلس شورای اسلامی به بیان نکاتی در خصوص اهداف و برنامه‌های اجلاسیه دوم فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی پرداخت و تأکید کرد:

فراکسیون در مسیر پیشبرد اهداف مجلس در موضوعات نظارت، قانونگذاری و حرکت کارشناسی پیش از ورود طرح‌ها و لوایح به صحن مجلس می‌تواند نقش آفرینی مهمی داشته باشد و به‌صورت صریح می‌تواند موضوعات را واکاوی و بررسی کند.

وی افزود: همچنین می‌توان در این فراکسیون بررسی تحلیلی صریح و دقیقی از مسائل کلان کشور، سیاست خارجی و موضوعات روز حوزه حکمرانی مطرح کرد و یکی از مسائلی که فراکسیون می‌تواند به آن ورود کند موضوعات مرتبط با رأی اعتمادها و استیضاح‌ها است.

در ادامه جلسه زاهدی وفا وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن بیان سوابق انقلابی، تحصیلی و اجرایی خود در دانشگاه‌های داخل و خارج کشور و همچنین نقش خود در شورای عالی پیشرفت اسلامی ایرانی و انتصاب از سوی مقام معظم رهبری در این شورا و ورود به موضوع ساماندهی یارانه‌ها نظرات و پیشنهادات نمایندگان را استماع کرد.

در ادامه نمایندگان با اشاره به مشکلات امروز حوزه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به موضوعاتی نظیر لزوم توجه به قانون اصل ۴۴، امنیت شغلی کارگران، کارآمدسازی تعاونی‌ها، ساماندهی تأمین اجتماعی و شستا و شرکت‌های زیرمجموعه، بازیابی و ساماندهی مشاغل خانگی و مشاغل سخت و زیان آور، رسیدگی به مشکلات بازنشستگان و بیمه‌ها و ساماندهی شرکت‌ها و کارخانجات زیرمجموعه وزارت کار اشاره و تأکید کردند لازم است برنامه‌های وزیر پیشنهادی برای اصلاح مشکلات موجود به صورت کامل و جز به جز در جلسات آتی تشریح شود.
https://jahannews.com/vdccmiq4o2bqs48.ala2.html
jahannews.com/vdccmiq4o2bqs48.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *