جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

بازگشتِ «دورهمی» مهران مدیری

يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب: 812644
مهران مدیری این روزها چند سریال و فیلم آماده پخش دارد و با آماده شدن چند قسمتِ دیگر از برنامه «دورهمی» مهران مدیری قرار است با این برنامه بعد از محرم و صفر به آنتن برگردد و احتمالا تا پایان سال پخش آن ادامه پیدا کند.
بازگشتِ «دورهمی» مهران مدیری
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، برنامه «دورهمی» مهران مدیری بعد از گذشتِ چند فصل به صورت طنزِ صرف و استندآپ و گفت‌وگوی مجری برنامه با میهمانان به سمتِ ساخت مسابقه رفت. تجربه‌ای که خیلی موفقیت‌آمیز نبود اما با حضورِ مدیریت جدید در شبکه نسیم،‌ این مسابقه و برنامه هم با تغییراتی مواجه شد که قدری این برنامه را از بارِ کپی غیرجذاب بودن خارج کند.
 
البته این تغییرات فقط در بحثِ محتوایی برنامه نبوده و کار به انتقاد برخی از مخاطبان نسبت به تبلیغات گلدرشتِ برنامه «دورهمی» هم رسیده بود. بنابر اعلامِ مدیر شبکه نسیم در همان عید نوروز حجمِ گرافیک و گلدرشت بودنِ تبلیغات در «دورهمی» اصلاح شد و قرار است کماکان برنامه‌های برندِ شبکه با ارتقاء محتوایی و فرمی به آنتن برگردد.

درباره ساخت فصل جدید «دورهمی» هنوز صحبتی مطرح نشده اما آن نکته‌ای که وجود دارد تأکید مدیر شبکه نسیم بر حفظ و ارتقاء برندها است و او همواره به این مسئله اشاره کرده که تعطیلی در کار نخواهد بود.

برنامه دیگری که به نوعی در شبکه نسیم تازه‌وارد به حساب می‌آید اما چند فصل از طریق شبکه سلامت روی آنتن رفته، مسابقه «شهروند و مافیا» است که در قدمِ اول بهنام تشکر اجرای آن را برعهده داشت و در ادامه علیرام نورایی به عنوان مجری مطرح شد. به تازگی این برنامه در شبکه نسیم بازپخش می‌شود.

قرار است فصل جدید این برنامه که با تغییرات جدّی همراه خواهد بود برای شبکه نسیم ساخته شود. علیرام نورایی به عنوان مجری این برنامه باقی می‌ماند و بنابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم قرار است تا اواخر ربیع‌الأول به آنتن برسد.
https://jahannews.com/vdcc0iq402bqse8.ala2.html
jahannews.com/vdcc0iq402bqse8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله
Iran, Islamic Republic of
مدیری و بقیه بازیگرا از امروز جایی در این مملکت و صداوسیما ندارند....