پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۶

تجمع اعتراضی در سنندج در پی فوت مهسا امینی

شنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب: 812522
شماری از مردم سنندج در پی فوت مهسا امینی در خیابان‌های این شهر تجمع کردند که پس از چند ساعت اعتراض، شرایط عادی در شهر حکم‌فرما شد.
تجمع اعتراضی در سنندج در پی فوت مهسا امینی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، پس از برگزاری مراسم تدفین مهسا امینی در سقز رسیدگی فوری به دلایل فوت او یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان شده است.

شامگاه امروز اما در چند نقطه از سنندج تجمعات پراکنده‌ای شکل گرفت.

تجمع کنندگان که بیشتر جوانان با سن کمتر از ۲۰ سال بودند شعارهای اعتراضی تند و احساسی سردادند و از پیاده راه فردوسی تا میدان آزادی شهرکرد حرکت کردند.

نیروهای انتظامی هم که در میدان آزادی حضور داشتند از تجمع کنندگان خواستند برای حفظ نظم و امنیت متفرق شوند که با مقاومت تجمع‌کنندگان مواجه شدند.

سرانجام پلیس با شلیک گاز اشک‌آور تجمع کنندگان را متفرق کرد. از ساعاتی پیش نظم به سطح شهر برگشته و شرایط عادی شده است.
 
https://jahannews.com/vdchiin6i23nzmd.tft2.html
jahannews.com/vdchiin6i23nzmd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اعتراض معنی نداره اگر اینها راست میگن برای آمرزشش دعا کنند
Iran, Islamic Republic of
اون بی شرفهایی که چه در داخل کشور و چه از بیرون از مرزها برای انتقام گیری از نظام جمهوری اسلامی مثل مگس دنبال زخم می گردند و از هر کاهی کوه می سازن و در چنین مواقعی با انتشار انواع و اقسام دروغ و حرفهای صدمن یه غاز دنبال هزینه تراشی برای نظام و کشور هستند بواسطه تکیه بر جهالت و نادانی و بی بصیرتی چنین افرادی است که دست به چنین کارهای کثیفی می زنند.
Romania
....
Iran, Islamic Republic of
چه اعتراضی؟؟؟؟؟؟؟
یکی رفته حجابش خوب نبوده. محترمانه هدایت شده برنامه توجیهی بعدش بر اثر سکته فوت کردن( طبق فیلم های دوربین های مدار بسته)
این دیگه اعتراض نداره
حتی اگر عمد هم در کار باشه با قطع و یقین کار این مزدورهای امریکایی اسراییلی هستش. اینها در اغتشاشات سالهای اخیر خیلی از پروژه کشته سازی استفاده می کردن. اینم یکیش.
مواظب باشیم گول رسانه های خارجی کثیف و رسانه های مزدور و غربگدای داخلی رو نخوریم
Iran, Islamic Republic of
سنندج يا شهركرد ؟! .
Iran, Islamic Republic of
این زنی که فوت کرد از اکراد بود.