جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

شهادت یک مامور انتظامی در گلستان

شنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 812472
فرمانده انتظامی گلستان از شهادت یک مامور انتظامی در حادثه تیراندازی در یکی از روستاهای رامیان خبر داد.
شهادت یک مامور انتظامی در گلستان
به گزارذش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: شامگاه جمعه ۲۵ شهریور در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰مبنی بر تیراندازی افرادی در یکی از روستاهای شهرستان رامیان بلافاصله ماموران انتطامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد افرادی که به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر بودند، اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت هم می‌کنند.

سردار دادگر گفت: استواریکم علی سراوانی که به همراه دو تن از همکاران خود برای دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

او افزود: این مامور نیروی انتظامی بلافاصله به بیمارستان اعزام شد، اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی گلستان با تسلیت شهادت این همکار انتظامی به خانواده شهید و مجموعه انتطامی استان گفت: بلافاصله عوامل دخیل در درگیری و تیراندازی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار دادگر افزود: هم اکنون ضمن تشکیل پرونده، تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.
 
https://jahannews.com/vdcbz5bw5rhb8ap.uiur.html
jahannews.com/vdcbz5bw5rhb8ap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
محمد خاتمی یک اطلاعیه هم برای این مامور نیرو بدهد و کمی خجالت بکشد . او برای فوت ان خانم در نیروی انتظامی درد استخوان سوز به جانش میافتد.
Iran, Islamic Republic of
چرا هنرمندان ، علی دائی و علی کریمی به خانواده این شهید تسلیت نمی گویند . علی کریمی می گوید بچه های آنها می روند و بچه های ما می میرند . تو که خودت کجا و چطور زندگی می کنی