کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دلتنگی بازیگر نقش مامون از بازی در ایران

24 شهريور 1401 ساعت 14:30

به شدت دلتنگ بازیگری هستم، برای یک بازیگر چیزی به نام خداحافظی وجود ندارد، من هم طی این مدت دوری از بازیگری همیشه آثار را دورادور دنبال می کردم و دوست داشتم هر چه سریعتر بازی کنم.


به گزارش جهان نیوز، محمد صادقی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: چند سالی به دلیل مسائل خانوادگی و تحصیل فرزندانم ایران نبودم و به همین دلیل نتوانستم حضوری در آثار داشته باشم، هر چند دوستان لطف داشتند طی این مدت همیشه پیشنهاداتی وجود داشت.

ایران کشور من است و از آن نمی‌روم
وی در همین رابطه ادامه داد: بار دیگر به ایران بازگشته ام و رفتن آن طور نبود که ماندنی باشد زیرا من ایران را دوست دارم و همیشه به زندگی غیر از آن فکر نمی‌کنم.
صادقی درباره امکان بازگشتش به بازیگری تاکید کرد: قطعا آمده‌ام که بمانم و میخواهم بار دیگر بازیگری را تجربه کنم، اگر طی این مدت پیشنهاد خوبی باشد قطعا قبول می کنم و بار دیگر جلوی دوربین می‌روم.

صادقی: برای یک بازیگری خداحافظی معنا ندارد
بازیگر سریال «ولایت عشق» در همین راستا خاطرنشان کرد: به شدت دلتنگ بازیگری هستم، برای یک بازیگری چیزی به نام خداحافظی وجود ندارد، من هم طی این مدت دوری از بازیگری همیشه آثار را دورادور دنبال می کردم و دوست داشتم هر چه سریعتر بازی کنم.


کد مطلب: 812385

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/812385/دلتنگی-بازیگر-نقش-مامون-بازی-ایران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com