جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

دلتنگی بازیگر نقش مامون از بازی در ایران

پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 812385
به شدت دلتنگ بازیگری هستم، برای یک بازیگر چیزی به نام خداحافظی وجود ندارد، من هم طی این مدت دوری از بازیگری همیشه آثار را دورادور دنبال می کردم و دوست داشتم هر چه سریعتر بازی کنم.
دلتنگی بازیگر نقش مامون از بازی در ایران
به گزارش جهان نيوز، محمد صادقی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: چند سالی به دلیل مسائل خانوادگی و تحصیل فرزندانم ایران نبودم و به همین دلیل نتوانستم حضوری در آثار داشته باشم، هر چند دوستان لطف داشتند طی این مدت همیشه پیشنهاداتی وجود داشت.

ایران کشور من است و از آن نمی‌روم
وی در همین رابطه ادامه داد: بار دیگر به ایران بازگشته ام و رفتن آن طور نبود که ماندنی باشد زیرا من ایران را دوست دارم و همیشه به زندگی غیر از آن فکر نمی‌کنم.
صادقی درباره امکان بازگشتش به بازیگری تاکید کرد: قطعا آمده‌ام که بمانم و میخواهم بار دیگر بازیگری را تجربه کنم، اگر طی این مدت پیشنهاد خوبی باشد قطعا قبول می کنم و بار دیگر جلوی دوربین می‌روم.

صادقی: برای یک بازیگری خداحافظی معنا ندارد
بازیگر سریال «ولایت عشق» در همین راستا خاطرنشان کرد: به شدت دلتنگ بازیگری هستم، برای یک بازیگری چیزی به نام خداحافظی وجود ندارد، من هم طی این مدت دوری از بازیگری همیشه آثار را دورادور دنبال می کردم و دوست داشتم هر چه سریعتر بازی کنم.
https://jahannews.com/vdcevw8vnjh8zxi.b9bj.html
jahannews.com/vdcevw8vnjh8zxi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
مأمون را خیلی خوب بازی کرد.....