پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

حرکت جاماندگان اربعین مانور شیعه است

پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 812371
مردم انقلابی تهران و شهرستان‌های استان با حضور در مراسم باشکوه جاماندگان اربعین همگام با زائران کربلای حسینی با سر دادن ندای لبیک «یا حسین» در اربعین نام خود را با زائران حسینی پیوند خواهند زد.
حرکت جاماندگان اربعین مانور شیعه است
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی پیش از ظهر پنجشنبه ۲۴ شهریور ماه در جلسه هماهنگی مراسم جاماندگان اربعین حسینی در سپاه تهران طی سخنانی بیان کرد:

اربعین مانور شیعه است که بسیاری از توطئه‌های ضد دینی و غیر اخلاقی را خنثی می سازد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: مردم انقلابی تهران و شهرستان های استان با حضور در مراسم باشکوه جاماندگان اربعین همگام با زائران کربلای حسینی با سر دادن ندای لبیک یاحسین در اربعین نام خود را با زائران حسینی پیوند خواهند زد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران؛ ضمن تقدیر از سپاه تهران ، آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ، شهرداری ، استانداری تهران ، نیروی های انتظامی و راهور و تمامی دستگاه‌ های امنیتی ، اطلاعاتی ، خدماتی و تشکل های مردمی استان تهران به خاطر زمینه سازی حضور پرشور مردم عنوان کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده بیش از ۱۷۰۰ غرفه فرهنگی ، تبلیغاتی و خدماتی در خدمت عزاداران اربعین خواهند بود.

وی از ساکنان در مسیر اعم از منازل و مغازه ها درخواست کرد: در جهت خدمت رسانی به مردم همکاری لازم را داشته و در این ثواب بزرگ سهیم باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم پیاده روی روز اربعین پس از اقامه نماز صبح و قرائت زیارت عاشورا و اربعین از میدان امام حسین(ع) بسوی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار خواهد شد و مردم شهرستان های استان تهران نیز با پیوستن به خیل عظیم عزاداران در این حرکت بزرگ مشارکت خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی خاطر نشان کرد: امید است برکات این برنامه عظیم بیش از پیش شامل حال مردم عزیز شده و جامعه ما مشمول عنایات حضرت سیدالشهدا(ع) قرار گیرند.
https://jahannews.com/vdcja8eovuqevtz.fsfu.html
jahannews.com/vdcja8eovuqevtz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پیاده رفتن برای زیارت است نه هر جای که شما مطرح می کنی