شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

اقبالی: کی روش آبرومندانه شکست می‌خورد/ لیگ سینوسی با تیم های بی ثبات

پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 812348
کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است صعود به جام جهانی هنر ملی پوشان بوده و کی روش می تواند تیم را به باخت آبرومندانه برساند.
اقبالی: کی‌روش آبرومندانه شکست می‌خورد
به گزارش جهان نيوز، مسعود اقبالی کارشناس فوتبال درباره ارزیابی‌اش از مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: متاسفانه تیم‌های فوتبال از لحاظ تشکیلاتی و سازمانی حالت سینوسی دارند و بازیکنان از لحاظ فنی، روحی و روانی ثبات لازم را ندارند. یک روز بازیکن خوب است و روز دیگر کیفیت لازم را ندارد.

او ادامه داد: تیم‌های فوتبال پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد، گل گهر سیرجان و مس رفسنجان بازیکنان بهتری گرفتند و همین موضوع تاثیر مثبتی در عملکرد آن‌ها در لیگ برتر فوتبال گذاشته بود. البته این تیم با وجود سرمایه گذاری زیادی که داشتند، ثبات لازم را ندارند.

تعطیلات لیگ برتر در انسجام تیم ها تاثیرگذار است 
اقبالی درباره تعطیلات لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم تعطیلات بر روی عملکرد تیم‌ها تاثیر منفی می‌گذارد. بازیکنان یک هفته بازی نکنند از شرایط مسابقه دور می‌شوند. برخی از تیم‌ها انسجام تیمی به دست آوردند و وقفه لیگ تاثیرش را می‌گذارد. البته بعضی از تیم‌ها در تعطیلات بر روی سیستم خود کار می‌کنند و این موضوع بد نیست، اما برخی از تیم‌ها بازی دوستانه می‌گذارند، این موضوع برایشان مشکل ایجاد می‌کند و بازیکنان آن‌ها دچار مصدومیت می‌شوند.

او افزود: همچنین برخی از تیم‌ها دچار افت فیزیکی و جسمانی می‌شوند. بعضی‌ها هم از تعطیلات استفاده می‌کنند و تیم منسجمی تشکیل می‌دهند.

کی روش می تواند انسجام تیمی به وجود آورد
کارشناس فوتبال درباره بازگشت کی روش به تیم ملی فوتبال گفت: اسکوچیچ مدیریت لازم را نداشت، سطح فنی و کارنامه کی روش هم بالاتر از اسکوچیچ است. البته کی روش مشکلات اخلاقی دارد، پرخاشگر است و با فرهنگ ما سنخیت ندارد، اما بازیکنان تیم ملی او را دوست دارند و او می تواند انسجام تیمی به وجود آورد. به نظرم کی روش ساختار دفاعی را منسجم می‌کند و آبرومندانه برابر حریفان خود در جام جهانی قطر شکست می‌خوریم. البته معلوم نیست و شاید بتوانیم در جام جهانی برنده شویم.

او افزود: کی روش تنها کاری که می‌تواند انجام بدهد این است که آبرومندانه ببازیم و کمتر گل بخوریم. اسکوچیچ در اختیار فدراسیون فوتبال بود و بازیکنان چنین شخصیتی را پذیرا نیستند. همچنین اسکوچیچ تاثیری در صعود تیم ملی به جام جهانی قطر نداشت و بازیکنان با توانایی و خلاقیت خود پیروز شدند و راهی جام جهانی شدند.

بازیکنان مسن تیم ملی دوستان کی روش هستند
اقبالی درباره لیست تیم ملی فوتبال گفت: واقعیت این است که تعدادی از بازیکنان سن و سال بالایی دارند، اما از دوستان کی روش هستند. یک سری از بازیکنان جوان هستند و باید کار کنند تا شناخت خود را از لحاظ تاکتیکی و فنی بالا ببرند.

کی روش فرصت زیادی تا جام جهانی ندارد 
او درباره بازی‌های دوستانه با تیم‌های سنگال و اروگوئه گفت:  البته کی روش در دوره‌های قبلی جام جهانی  از لحاظ بدنسازی خوب کار کرد و در مقایسه با آمار  فیفا  بازیکنان دوندگی زیادی داشتند. کی روش فرصت کافی ندارد. او در ۲ بازی برابر سنگال و اروگوئه می‌تواند بازیکنان را ارزیابی و از لژیونرها استفاده کند. ۱۰، ۱۵ روز آخر هم بازی تدارکاتی ندارد تا تیم ملی را منسجم کند و مشکل خواهد داشت.
https://jahannews.com/vdcdox0jjyt0fs6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdox0jjyt0fs6.2a2y.html
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
. باید پیروز شوند مخصوصا در برابر انگلیس و آمریکا....