سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

زلزله در خراسان جنوبی بدون خسارت

سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 812154
سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر گفت: زلزله ۵.۱ ریشتری ساعت ۴:۰۷ صبح امروز، عمق ۸ کیلومتری زمین در استان خراسان جنوبی، حوالی عشق آباد را لرزاند. در پی این حادثه ۳ تیم ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی حادثه به محل اعزام شدند‌.
زلزله در خراسان جنوبی بدون خسارت
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، موسوی سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر گفت: زلزله ۵.۱ ریشتری ساعت ۴:۰۷ صبح امروز، عمق ۸ کیلومتری زمین در استان خراسان جنوبی، حوالی عشق آباد را لرزاند. در پی این حادثه ۳ تیم ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی حادثه به محل اعزام شدند‌.

موسوی افزود:هم‌اکنون تماس با فرمانداری‌ها و دهیاری‌های نزدیک به کانون زلزله در حال انجام است و اعضای خانه‌های هلال استان نیز برای ارزیابی این حادثه فعال شده‌اند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: طبق بررسی‌های انجام شده و گزارش‌های دریافتی از تیم‌های ارزیاب اعزامی به منطقه و اعضای خانه‌های هلال، این زلزله خوشبختانه هیچگونه خسارتی در بر نداشته است.
 
https://jahannews.com/vdciwrav5t1azz2.cbct.html
jahannews.com/vdciwrav5t1azz2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *