پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

کلاهبرداری از زنان تهرانی با وعده دروغ

شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 811821
متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم اغفال زنان و کلاهبرداری از آنها با شگرد مهاجرت به کشور‌های اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.
کلاهبرداری از زنان تهرانی با وعده دروغ
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از زنان در شرق تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، مرد جوان با چرب‌زبانی، مهاجرت به کشور‌های اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج، از ۴ زن به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و ناپدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران در ادامه گفت: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان وارد عمل شدند و با تحقیقات شبانه‌روزی متوجه شدند، مرد جوان در حال حاضر با یک زن در فضای‌مجازی ارتباط دارد و درحال کلاهبرداری است.

سرهنگ ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه چهارم پس از دریافت این اطلاعات مهم، رصد‌های اطلاعاتی را کلید زدند و با اقدامات خاص پلیسی هویت و مخفیگاه اصلی متهم را در شمال تهران شناسایی کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با هماهنگی با مرجع قضائی راهی محل مورد نظر در شرق تهران شوند و طی یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کنند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم اغفال زنان و کلاهبرداری از آنها با شگرد مهاجرت به کشور‌های اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با عنایت به دستگیری این کلاهبردار دستور انتشار تصویر بدون پوشش چهره این مجرم از سوی بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه ۴ تهران صادر شد تا چنانچه شهروندانی که بدین شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند جهت تشکیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه نمایند.
 
https://jahannews.com/vdcirzavzt1azv2.cbct.html
jahannews.com/vdcirzavzt1azv2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *