چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

تکذیب درگذشت پدر۳ شهید در پیاده‌روی اربعین

شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 811788
اسماعیل کلاهدوزان پدر سه شهید دفاع مقدس و از پیرغلامان اهل بیت (ع) ۲۹ شهریورماه سال ۱۳۹۷ مصادف با عاشورای حسینی درگذشته است. در حالی که تصویر درگذشت او در پیاده‌روی اربعین امسال، دست به دست می‌شود.
تکذیب درگذشت پدر۳ شهید در پیاده‌روی اربعین
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در روزهای اخیر تصویری با عنوان درگذشت اسماعیل کلاهدوزان در مسیر پیاده‌‌‌روی اربعین مورد توجه کاربران فضای مجازی و رسانه ها قرار گرفته است؛ در حالی که این پدر شهید ظهر عاشورای حسینی در سال ۱۳۹۷ به سوی معبود خود شتافته است.
 
شهیدان کلاهدوزان 

اسماعیل کلاهدوزان از خادمان و پیرغلامان اهل بیت (ع) در شهر اصفهان و پدر سه شهید دفاع مقدس مهدی، علی و جواد کلاهدوزان بود که در ۲۹ شهریورماه سال ۱۳۹۷ مصادف با عاشورای حسینی درگذشت.
مرحوم اسماعیل کلاهدوزان

مراسم تشییع پیکر این مرحوم روز ۳۰ شهریورماه سال ۱۳۹۷ از مسجد المهدی به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار و در قطعه ایثارگران آرامستان باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده شد.
مهدی کلاهدوزان

شهید مهدی کلاهدوزان به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و ۱۱ آبان‌ماه سال ۱۳۶۱، در عین خوش دهلران بر اثر اصابت ترکش به سینه و غرق شدن در آب توسط نیروهای عراقی شهید شد.
 

علی کلاهدوزان
شهید علی کلاهدوزان نیز به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و ۲۱ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۲، در فکه ایلام شهید شد. پیکرش مدت‌ها برجای ماند و پس از تفحص، تشییع و به خاک سپرده شد.
 

جواد کلاهدوزان
شهید جواد کلاهدوزان نیز به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و ۲۶ خردادماه سال ۱۳۶۶، در ماووت عراق بر اثر اصابت ترکش به سینه و قطع پای راست شهید شد.
  گزارش مراسم تشییع اسماعیل کلاهدوزان پدر سه شهید و از پیرغلامان اهل بیت (ع) 
ناگفته نماند رهبر انقلاب نیز در دیداری با این خانواده شهید متن زیر را به یادگار بر تصویر فرزندان شهید مرحوم کلاهدوزان نگارش فرمودند:
 
https://jahannews.com/vdcaa6naa49n601.k5k4.html
jahannews.com/vdcaa6naa49n601.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *