جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

وعده شهردار تهران از تغییر چهره پایتخت

شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 811785
یک هزار و ۵۰۰ هکتار دیگر تا پایان سال به فضاى سبز تهران اضافه می‌شود.
وعده شهردار تهران از تغییر چهره پایتخت
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در آیین افتتاح بوستان فرامنطقه‌ای ایرانیان اظهار کرد: شهرداری و شورا در خصوص اربعین اهتمام ویژه داشتند و در حال خدمتگذاری هستیم.

وی ادامه داد: یک کار بزرگ برای زائران در مرز‌ها صورت گرفته و امیدواریم این افتخار خدمت که دستمایه تلاش شبانه روزی است، افزایش پیدا کند.

زاکانی بیان کرد: منطقه ١٩ باید یک الگو برای ما شود، این منطقه ظرفیت ویژه‌ای برای نوسازی و زیست شهری دارد. سازمان نوسازی مکلف شده که چهره مناطق را تغییر دهد.

شهردار تهران یادآوری کرد: در سال‌های آینده باید چهره شهر تغییر کند به طوری که برخی نقاط شهر که در حداقل امکانات به سر می‌برند، الگو شوند ما باید همیشه باید در مسیری باشیم که تحول و الگو خلق کنیم.

وى افزود: در حال حاضر تهران ۵۹ هزار هکتار فضای سبز دارد و مسیری دنبال می‌کنیم که یک هزار و ۵۰۰ هکتار دیگر تا پایان سال اضافه شود.

زاکانی تصریح کرد: زنده نگه داشتن این ۵۹ هزار هکتار فضای سبز برای ما موضوع اساسی است و نیاز‌های مردم را باید در آن تعریف و احیا کنیم همچنین در حوزه آموزش، سلامت و امنیت هم باید از پارک‌ها استفاده شود.

شهردار تهران بيان كرد: ۲ هزار و ۳۴۶ بوستان در تهران وجود دارد که قرار است تبدیل به مجموعه‌ای برای زندگی مردم شود.

زاکانی گفت: قرار است نمادهای تمام اقوام ایران در پارک ایرانیان به نمایش گذاشته شود و دو مرحله توسعه برای پارک در نظر گرفته شده است که ۱۶ هزار هکتار آن که کاملاً مناسب سازی آن صورت گرفته است، افتتاح می‌شود.

شهردار تهران در پايان يادآوری کرد: راهپیمایی جاماندگان حسینی نیز از میدان امام حسین به سمت شاه عبدالعظیم حسنی برگزار خواهد شد.
https://jahannews.com/vdch6zn6m23nzqd.tft2.html
jahannews.com/vdch6zn6m23nzqd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فعالیت های شهرداری بی نظیر است و در تاریخ شهرداری مثال زدنی، ولی لازم است بیشتر به اطلاع مردم برسد تا همه آگاه بشوند و رسانه های غربگدا نتوانند موثر باشند...
!!
Iran, Islamic Republic of
زاکانی عزیز ! معضل اصلی تهران ؛ نظافت مناسب معابر و مرمت و نگهداری آنهاست ، که مغفول مانده !!