کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خاص‌ترین موتورسیکلت با قیمتی عجیب! +عکس

خبر آنلاین , 19 شهريور 1401 ساعت 12:43

این موتورسیکلت به یک موتور V توئین هوا و روغن خنک میلواکی ایت مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور حدود ۱۷۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند.


به گزارش جهان نیوز، هارلی دیویدسون به صورت رسمی از موتورسیکلت ال دیابلو 2022 پرده‌برداری کرد. این موتورسیکلت که بر پایه لاو رایدر ST توسعه پیدا کرده را باید ادای احترامی به موتورسیکلت دهه 80 میلادی از جمله هارلی دیویدسون FXRT 1983 دانست.

هارلی دیویدسون ال دیابلو ۲۰۲۲ از رنگ قرمز بسیار ویژه‌ای بهره می‌برد. در واقع ابتدا رنگ پایه قرمز روی بدنه اسپری شده و سپس طراحان یک لایه رنگ قرمز روشن سانگلو را به آن اضافه کردند. در ادامه نوارهای محافظ بدنه نصب شدند تا عناصر قرمز تیره که به بدنه اضافه شده نمای جذابی را به وجود آورد. سرانجام طراحان با یک لایه رنگ قرمز تیره متالیک و نوارهای طلایی، این موتورسیکلت را تزئین کردند.

سیستم صوتی قدرتمند که با همکاری شرکت راکفورد توسعه پیدا کرده به عنوان یکی از ویژگی‌های استاندارد این موتورسیکلت محسوب می‌شود. این سیستم صوتی مواردی چون دو ساب ووفر ۵.۲۵ اینچی، ۲ توئیتر از راه دور، آمپلی‌فایر ۲۵۰ واتی و ارتباط بلوتوث را شامل می‌شود.

از تجهیزات استاندارد هارلی دیویدسون ال دیابلو ۲۰۲۲ می‌توان به صندلی تک‌نفره، کیسه‌های حمل وسایل با قفل، چراغ جلوی LED و شیشه دودی با ارتفاع ۶ اینچ اشاره کرد. این موتورسیکلت از تجهیزاتی که در خودروها وجود دارد نظیر پشت‌آمپرهای دیجیتالی و درگاه شارژ یو اس بی نیز بهره می‌برد.









 
این موتورسیکلت به یک موتور V توئین هوا و روغن خنک میلواکی ایت مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور حدود ۱۷۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. شرکت سازنده برای موتورسیکلت خود فیلترهای هوای ویژه‌ای را در نظر گرفته که می‌توانند با افزایش جریان هوا به سمت سیلندرها میزان گشتاور تولیدی در دورهای میانی را افزایش دهند. همچنین طراحان برای بسیاری از قسمت‌های پیشرانه، رنگ مشکی را در نظر گرفته‌اند.

شرکت هارلی دیویدسون قصد دارد فقط ۱۵۰۰ دستگاه از ال دیابلو ۲۰۲۲ را به تولید برساند. همچنین قیمت پایه هر دستگاه حدود ۲۸ هزار دلار بوده و نخستین سری از آن نیز در پاییز سال ۲۰۲۲ به مشتریان تحویل داده خواهد شد.


کد مطلب: 811783

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/811783/خاص-ترین-موتورسیکلت-قیمتی-عجیب-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com