جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اعتراض به آزار جنسی زنان مغربی توسط صهیونیست‌ها +عکس

شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 811770
پس از فاش شدن مدارکی از فساد اخلاقی و مالی در کنسولگری رژیم صهیونیستی در مغرب، مردم این کشور به خیابان آمده و پرچم این رژیم را به آتش کشیدند.
اعتراض به آزارجنسی زنان مغربی توسط صهیونیست‌ها
به گزارش جهان نيوز، ده‌ها نفر شب گذشته مقابل پارلمان مغرب در رباط درپی فاش شدن فساد اخلاقی در کنسولگری رژیم صهیونیستی در این کشور علیه عادی سازی روابط با این رژیم تظاهرات کردند.

به گزارش فرانس ۲۴، تظاهرات کنندگان در محکومیت همگرایی بین مغرب و رژیم صهیونیستی و علیه سفیر این رژیم در مغرب و ناصر بوریطه، وزیر خارجه این کشور شعار سر دادند.

تظاهرات مردم مغرب پس از آن صورت گرفت که گزارش‌هایی مبنی بر وقوع سرقت و آزار و اذیت جنسی علیه زنان مغربی در دفتر ارتباطات رژیم صهیونیستی در رباط افشا شد. رژیم صهیونیستی در پی این گزارش‌ها سفیر خود در مغرب را برای تحقیق و بازجویی احضار کرد.



پنج روز پیش رادیو رژیم صهیونیستی نتیجه تحقیقات درباره فساد‌های مالی و اخلاقی در کنسولگری رژیم صهیونیستی در رباط را فاش کرد. بر اساس این گزارش، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره حوادثی مانند سوء استفاده از زنان، آزار جنسی، گم شدن هدایا و درگیری‌های شدید میان کارمندان این کنسولگری تحقیق کرده است.

رسانه‌های مغرب نیز با اشاره به رسوایی‌های صورت گرفته در دفتر ارتباط رژیم صهیونیستی در رباط، پایتخت این کشور اعلام کردند که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی شماری از دیپلمات‌ها در این دفتر را برکنار یا مجبور به استعفا کرده است که تاکنون نام چهارنفر از آن‌ها منتشر شده است.

در دسامبر ۲۰۲۰ رژیم صهیونیستی و مراکش از سر گیری روابط بین خود را پس از توقف آن در سال ۲۰۰۰ اعلام کردند و مراکش پس از امارات، بحرین و سودان چهارمین کشور عربی بود که در سال ۲۰۲۰ با عادی سازی موافقت کرد. این درحالی بود که مردم مغرب از همان ابتدا با این عادی سازی مخالف بودند و چندین بار در تاریخ‌های مختلف  با تظاهرات کردن این اعتراض را نشان دادند.
https://jahannews.com/vdcbz8bwgrhb8zp.uiur.html
jahannews.com/vdcbz8bwgrhb8zp.uiur.html
مرجع : باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *