پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

آمریکا، وزیر اطلاعات ایران را تحریم کرد

جمعه ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 811688
آمریکا به بهانه های واهی نام وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی را در فهرست تحریمی خود جای داد.
آمریکا، وزیر اطلاعات ایران را تحریم کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از شبکه الجزیره، وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم رویکرد ضد ایرانی خود، امروز جمعه اعلام کرد که «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را در فهرست افراد تحت تحریم خود قرار داده است. وزارت خزانه داری آمریکا در توجیه این اقدام خود مدعی شد که تحریم وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی با مشارکت وی در فعالیت‌های سایبری علیه آمریکا و متحدانش مرتبط است.

وزارت خزانه داری آمریکا روز گذشته نیز یک شخص حقیقی و چهار شخص حقوقی جدید از ایران و مرتبط با ایران در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار داد.

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران در حالی است که کمیته روابط خارجی سنای آمریکا همواره با طرح برخی ادعاها طی چند ماه گذشته تلاش کرده تا به بهانه‌های مختلف، از بازگشت واشنگتن به تعهدات پیشین توافق هسته‌ای با ایران جلوگیری کند و این بار البته وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه رویکرد ضدایرانی خود با اعلام تحریم نشان داد که کاخ سفید هم برخلاف ادعاها همچنان قصدی برای بازگشت به تعهدات پیشین خود ندارد.
https://jahannews.com/vdcjoveoouqevmz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjoveoouqevmz.fsfu.html
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
عاقبت کسانی که کارشان را درست انجام می دهند و پیرو ولایت باشند همین است.
مرگ بر آمریکا