چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

قول همکاری عراق برای حل مشکلات زائران اربعین

پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 811618
وزیر کشور گفت: مشکلاتی که در جریان سفر زوار اربعین به عراق وجود داشت از جمله حمل و نقل و معطلی زوار در مرزها را با مسئولان عراقی مطرح کردیم و آنها نیز قول همکاری دادند.
قول همکاری عراق برای حل مشکلات زائران اربعین
به گزارش جهان نيوز، احمد وحیدی وزیر کشور درباره سفرش به بغداد گفت: به منظور پیگیری و سفر زوار به عراق آمدیم تا الان نیز مسئولان عراقی همکاری خوبی داشتند جلساتی نیز برگزار خواهیم کرد. یکی از آن موضوعات سرعت دادن در رفتن زوار از مرزها بود چون زوار از مرز ایران به سرعت رد می‌شوند اما در مرز عراق معطلی بیشتری دارند که موافقت شد فرمولی وجود داشته باشد که این موضوع سرعت داده شود. موضوع دیگر زوار وقتی به مرز عراق می‌رفتند وسایل نقلیه‌ای برای انتقال آنها وجود نداشت صحبت کردیم که بتوانیم با اتوبوس‌های خودمان افراد را به مراکز جمعیتی منتقل کنیم. این موضوع نیز مورد پذیرش قرار گرفت.

وی افزود: موضوع دیگر درباره اتباع مقیم بود که دوستان قبول کردند مشکل این افراد نیز حل شود همینطور درباره ترانزیت مسافران که قرار بود همه با هواپیما از کشور خودشان بروند اما قبول کردند که برابر مجوزهایی که از ایران صادر می‌شود ترانزیت ایران را بپذیرند. درباره گرانی نیز قرار شد که برخی از جریانات حمل و نقل که گران بود را مدیریت کنند و تذکرهای لازم داده شود. این موضوعات را مطرح کردیم و مسئولان عراقی نیز قول همکاری دادند.
https://jahannews.com/vdccssq442bqse8.ala2.html
jahannews.com/vdccssq442bqse8.ala2.html
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *