پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مواد مخدر جدیدی وارد بازار ایران شده است؟

پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 811582
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه پایه و اساس‌ مخدرهای جدید یکی است، گفت: در دنیا بیش از ۸۰۰ مورد مخدر شناسایی شده است و در کشورمان می‌توانیم ۴۴۰ نوع مخدر را نام ببریم، اما هیچ کدام از اینها "جدید" نیستند.
مواد مخدر جدیدی وارد بازار ایران شده است؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، محمد جمالو، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مخدر جدیدی وارد بازار شده است؟ بیان کرد:  پایه و اساس‌شان تمامی مخدرها یکی است.

 مافیای مواد مخدر برای اینکه بتواند این تشویق و عادی‌سازی را برای افکار عمومی و جوانان ایجاد کند، یک اسم خاص روی مواد می‌گذارد و با یک تصویر جدید آن را ارائه می‌دهد حال آنکه نمی‌توان هیچ چیز جدیدی در مورد آنها نام برد.
 
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: البته اسم‌های جدید (مواد مخدر) زیاد داریم اما پایه‌های آنها یکی است و با یک ضریب فرمولی تغییر می‌کنند.

وی در پایان گفت: در دنیا بیش از ۸۰۰ مورد مواد مخدر شناسایی شده است و در کشورمان می‌توانیم ۴۴۰ نوع مخدر را نام ببریم، اما هیچ کدام از اینها "جدید" نیستند.
https://jahannews.com/vdcc4sq4i2bqsp8.ala2.html
jahannews.com/vdcc4sq4i2bqsp8.ala2.html
برچسب ها: مواد مخدر ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *