سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

زمان آغاز دور دوم سفر‌های استانی

چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 811538
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مشخص نیست که دور دوم سفر‌های استانی رئیس جمهور از کجا شروع شود، ولی از اواسط مهرماه این سفر‌ها آغاز خواهد شد.
زمان آغاز دور دوم سفر‌های استانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش دولت بر این است که اشتغال رونق پیدا کند و سفره مردم مطلوب‌تر شود.

وی در رابطه با دور دوم سفر‌های استانی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: دور اول سفر‌ها تمام شد و جمع بندی صورت‌گرفت. در جلسه امروز به تأمین باقی مانده منابع در سال ۱۴۰۰ خواهیم پرداخت.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: از سوی سازمان برنامه و بودجه ۶۱ درصد از تعهدات دولت از محل منابع عمومی تا پایان شهریور پرداخت می‌شود. یعنی این میزان تخصیص داده شده و توسط خزانه تا پایان شهریور ماه پرداخت خواهد شد و در یک برنامه زمان بندی تا پایان سال تمام تعهدات دور اول از محل منابع عمومی پرداخت می‌شود.

مرتضوی اضافه کرد: مشخص نیست که دور دوم سفر‌ها از کجا شروع شود، ولی از اواسط مهرماه سفر‌ها آغاز خواهد شد؛ با تفاوت‌هایی از جمله نظارت رئیس جمهور بر تحقق وعده‌ها و مصوبات و سفر‌ها و همچنین هدفگذاری بر اشتغال با این نگاه که به مسکن و اشتغال توجه ویژه‌ای شود.
https://jahannews.com/vdcdsf0jjyt0fk6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdsf0jjyt0fk6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *