کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روش اصولی خرید فالوور اصلی اینستاگرام

13 شهريور 1401 ساعت 12:40


در سال‌های اخیر اینستاگرام توانسته رتبه اول را در میان رسانه‌های اجتماعی به دست آورد و تبدیل به مکان مناسبی برای خیلی از کسب و کارها شود. دلیل محبوبیت اینستاگرام این است که حتی کاربران عادی هم به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند و هیچگونه پیچیدگی ندارد. این مساله سبب می‌شود تا کسب و کارهای بسیاری به بازاریابی در اینستاگرام روی بیاورند و محصولات و خدمات خود را در آن تبلیغ کنند. اما اصلی‌ترین موضوعی که صاحبان پیج‌ها با آن مواجه هستند، بحث فالوور فیک است. چرا که بدون داشتن فالوور نمی‌توانیم هیچ فروشی داشته باشیم. به همین خاطر قصد داریم در این نوشته به روش‌های اصولی خرید فالوور واقعی بپردازیم.



ضرورت استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی محصولات
در حال حاضر در ایران میلیون‌ها نفر به صورت روزانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند و طیف وسیعی از مخاطبان در آن وجود دارند. مردم علاقه زیادی به دنبال کردن برندهای مختلف دارند و همواره در پی کشف و خرید محصولات جدید هستند. به خصوص در سال‌های اخیر که تمایل افراد به خرید اینترنتی بیشتر شده و دوست دارند کالای مورد نیازشان را از خانه سفارش دهند.

بنابراین اگر هوشمندانه از اینستاگرام استفاده کنیم و تعدادی از این افراد را جذب پیج خود کنیم، می‌توانیم فروش بیشتری را تجربه کنیم. با این حساب یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهیم، جذب فالوور است.

استراتژی و شیوه‌های جذب فالوور در اینستاگرام
اگر در انجام کارها اصول آن را بلد باشیم، مسیر را خیلی سریع‌تر می‌توانیم طی کنیم. افزایش فالوور اینستاگرام در اینستاگرام نیز روش‌هایی دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

1. مخاطب هدف را شناسایی کنید
قبل از اینکه بخواهید محتوایی در اینستاگرام تولید کنید باید نسبت به افرادی که قرار است آن را مشاهده کنند، شناخت پیدا کنید. اینکار موجب می‌شود محتوای شما بیشترین بازخورد را داشته باشد.
 

2. در زمان مناسبی پست را منتشر کنید
ساعت‌هایی در روز وجود دارد که اگر پست را در آن‌ها منتشر کنید، تعامل پست‌های شما بالا می‌رود. می‌توانید به قسمت آمارهای پیج مراجعه کنید و این زمان‌ها را به دست آورید.

شناخت مخاطب و انتشار پست در زمان مناسب باعث می‌شود تا تعداد بیشتری از فالوورها نسبت به پست واکنش نشان دهند و در نتیجه تعامل پست‌هایتان بالا برود. با بالا رفتن تعامل هم می‌توانید به اکسپلور راه پیدا کنید و فالوور بیشتری به دست آورید.

3. استفاده از هشتگ‌ها
اگر از هشتگ‌های پربازدید حوزه کاری خود در پست‌ها استفاده کنید، به راحتی می‌توانید تعداد زیادی فالوور رایگان به دست آورید. البته دقت داشته باشید که نباید تعداد هشتگ‌ها بیشتر از حد مجاز باشد. معمولا بین 5 الی 10 هشتگ می‌تواند مناسب باشد.

4. از تمام امکانات اینستاگرام استفاده کنید
اینستاگرام امکانات زیادی دارد و هر روز تعداد آن‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود. مثلا هنگامی که یک پست منتشر می‌کنید، سعی کنید لوکیشن را مشخص کنید. اینکار باعث می‌شود تا افرادی که مکان کسب و کار را جستجو می‌کنند، شما را پیدا کنند. همچنین می‌توانید از قابلیت تگ کردن افراد نیز در پست‌ها استفاده کنید.

5. تبلیغ کردن پیج
سال‌های سال است که صاحبان کسب و کارها از تبلیغات برای پر رونق کردن بیزینس خود استفاده می‌کنند. در اینستاگرام نیز می‌توانید در پیج‌های پربازدید پیج خود را تبلیغ کنید و فالوورهای خود را افزایش دهید.


6. خرید فالوور اصلی اینستا
اگر می‌خواهید با سرعت زیادی تعداد فالوور خود را افزایش دهید، در کنار استفاده از روش‌های بالا می‌توانید تعدادی فالوور نیز برای پیج خریداری کنید. خرید فالوور اصلی اینستا باعث می‌شود در مدت کوتاهی، تعداد زیادی فالوور به دست آورید.

البته زمانی فالوور به شما کمک می‌کند که واقعی باشد. یعنی با انجام فعالیت و لایک کردن پست‌هایتان به شما کمک کند تا تعامل خود را افزایش دهید. به همین خاطر سعی کنید از وب سایت‌های معتبر اقدام به خرید فالوور کنید.

دقت داشته باشید که اگر تعداد زیادی فالوور خریداری می‌کنید آن را یکباره به پیج اضافه نکنید، بلکه آرام‌آرام اینکار را انجام دهید تا روند رشد شما طبیعی باشد.

بنابراین اگر قصد خرید فالوور واقعی اینستاگرام را دارید، می‌توانید به وب سایت آپ فالو مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. فالوورهای درخواستی در کوتاه‌ترین زمان به پیج شما اضافه می‌شود. فالوورهای ارائه شده در آپ فالو کیفیت بالایی داشته و با ارزان‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌گیرد.


کد مطلب: 811214

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/811214/روش-اصولی-خرید-فالوور-اصلی-اینستاگرام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com