چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
۱

سفر اربعین باید جزو ارزان‌ترین سفرها باشد

شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 811070
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار ما از دولت این است که سفر اربعین جزو ارزان‌ترین سفرها باشد.
سفر اربعین باید جزو ارزان‌ترین سفرها باشد
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام حسن شجاعی نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، درباره لزوم ساماندهی زوار اربعین از سوی دولت اظهارکرد:سهیل‌گری که دولت انقلابی در سفر اربعین داشته قابل مقایسه با دولت  قبل نیست. انتظار این است که سفر اربعین جزو ارزان‌ترین سفرها باشد. در تعیین برخی قیمت ها ویژه در بخش حمل و نقل‌ها کج سلیقگی دیده می‌شود.

وی افزود: شایسته نیست در کشور عراق، چه مردم و چه دولت حداکثر تسهیل گری و همکاری را داشته باشند و حتی حمل و نقل بسیاری از زائران رایگان باشد اما در این سو مردم مجبور باشند قیمت‌های گزافی پرداخت بکنند. توقع این است که دستگاه‌های متولی اربعین، تصمیمات دقیقی اتخاذ بکنند.

شجاعی تصریح کرد: در زمینه حمل و نقل با اتوبوس، قیمت ها بلیط‌ها 75 درصد افزایش یافته است. اصل سود اتوبوس‌ها به خاطر کثرت مسافران حاصل می‌شود پس نمی‌توان خالی برگشتن اتوبوس‌ها را بهانه افزایش قیمت بلیط کرد.
 
https://jahannews.com/vdcefz8v7jh8z7i.b9bj.html
jahannews.com/vdcefz8v7jh8z7i.b9bj.html
برچسب ها: اربعین عراق کربلا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دقيقا چرا؟