سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۲

ترامپ: جو بایدن یا دیوانه است یا زوال عقل دارد

شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۵
کد مطلب: 811004
دونالد ترامپ در پاسخ به سخنرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت که بایدن یا دیوانه است یا به زوال عقل مبتلاست.
ترامپ: جو بایدن یا دیوانه است یا زوال عقل دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، پس از سخنرانی جو بایدن در پنسیلوانیا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا را به دیوانگی و زوال عقل متهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری نشریه نیوزویک، ترامپ در واکنش به سخنرانی بایدن، با زیر سوال بردن سلامت ذهنی بایدن، در شبکه اجتماعی خود که «Truth Social » نام دارد،نوشت: یکی برای بایدن توضیح دهد [شعار] «عظمت را به آمریکا بازگردانیم» می تواند به مانند قدرت کلمات، سبب بزرگی آمریکا شود. اگر کسی نمی خواهد از طریق کلمات، افکار و رفتار آمریکا را بار دیگر بزرگ کند، نبایستی [به عنوان رئیس جمهور] آمریکا را نمایندگی کند.

او در ادامه نوشت: اگر به سخنرانی ناهنجار و خشمگینانه امشب بایدن از جمله مسأله استفاده احتمالی از نیروهای نظامی نگاه کنید، [می بینید] او باید دیوانه باشد و یا از زوال عقل پیشرفته رنج می برد!

پیشتر رسانه های خبری گزارش داده بودند بایدن در طی یک سخنرانی در پنسیلوانیا گفته است که حامیان این شعار دونالد ترامپ که «عظمت را به آمریکا بازگردانیم» تهدیدی برای دموکراسی هستند. بایدن اخیراً در سخنرانی‌های خود حملات لفظی اش به ترامپ را افزایش داده و در مورد جنبش سیاسی او گفته که ترامپ یک رهبر نیمه فاشیست در آمریکاست.
https://jahannews.com/vdcbg8bwarhb8gp.uiur.html
jahannews.com/vdcbg8bwarhb8gp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین،وجعلنا من بینهم سالمین(خدایا ظالمین رابه ظالمین مشغول ومارا دربین دعوای انها به سلامت خارج کن)امین
Iran, Islamic Republic of
یک جوری میگه بایدن زوال عقل داره،گویی خودش عقل کل ودانشمند علی الاطلاق است.