پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

اعلام قیمت سورن پلاس جدید

پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 810918
قیمت سورن پلاس جدید توسط گروه صنعتی ایران خودرو اعلام شد. در ادامه با مشخصات و تغییرات نسخه جدید سورن پلاس آشنا خواهیم شد.
اعلام قیمت سورن پلاس جدید
به گزارش جهان نيوز، گروه صنعتی ایران خودرو قیمت سورن پلاس جدید مجهز به مالتی مدیا را اعلام کرد. نسخه جدید سورن در بخش کنسول میانی داشبورد از چیدمان جدیدی بهره می‌برد و اکنون در این بخش نمایشگر لمسی با اتصال مستقیم به موبایل به چشم می‌خورد. همچنین طراحان پنل تهویه اتوماتیک سورن پلاس جدید را نیز تغییر دادند.

قیمت سورن پلاس جدید
گروه صنعتی ایران خودرو برای سورن پلاس مجهز به مالتی مدیا در شهریور ۱۴۰۱ قیمتی برابر با ۲۴۹ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۷۰۰ تومان را در نظر گرفته است.

تغییرات
ایران خودرو تبریز هم‌اکنون نسخه جدید سورن پلاس را با تیپ‌های ۵۷۵۲۲ و ۵۷۵۲۳ به تولید می‌رساند که هر دو تیپ جدید این سدان از نمایشگر لمسی بهره می‌برند. پاور ویندوز، آنتی ترپ و دوربین عقب به عنوان تفاوت تیپ‌های ۵۷۵۲۲ و ۵۷۵۲۳ محسوب می‌شوند. در واقع تیپ ۵۷۵۲۲ سورن پلاس از دوربین عقب بهره می‌برد که تیپ ۵۷۵۲۳ از آن بی‌بهره مانده است. البته در عوض تیپ ۵۷۵۲۳ به آنتی ترپ و پاور ویندوز مجهز شده است.

مشخصات فنی سورن پلاس جدید
سورن پلاس کد ۵۷۵۲۲ و ۵۷۵۲۳ از یک موتور EF۷ با حجم ۱۶۴۶ سی‌سی بهره می‌برند که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۵۹ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس ۵ سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی
از امکانات سورن پلاس در این دو تیپ جدید می‌توان به نمایشگر لمسی، آینه‌های تاشو برقی، ترمز ABS و EBD، ترمزهای دیسکی و کاسه‌ای عقب، کامپیوتر سفری جدید روی داشبورد، طرح دکوراتیو جدید، رینگ‌های آلومینیومی، پشتی برقی صندلی‌های جلو، بال تزئینی روی در صندوق عقب، سنسور پارک عقب، تهویه اتوماتیک، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و کروز کنترل اشاره کرد.
https://jahannews.com/vdcez78vvjh8zoi.b9bj.html
jahannews.com/vdcez78vvjh8zoi.b9bj.html
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالهادی فداغیه حلافی نژاد
Iran, Islamic Republic of
قیمت